در سومین روز از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش،فناوری و فن بازار کشور در محل مصلی تهران،دکتر زلفی گل وزیر علوم،تحقیقات و فناوری به همراه معاونین پژوهشی و فناوری از غرفه دستاوردهای پژوهشى دانشگاه حکیم سبزواری بازدید و با توضیحات مسئولین غرفه در جریان تعدادی از این دستاوردها قرار گرفت.
در ابتدا مدیر گروه ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه گزارشی کوتاه از فعالیتهای دانشگاه ارائه و سپس محصولات تولیدی واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه توسط فناوران ارائه شدند.
شرکتهایی همچون گسترش زیست پروتئین پالیز،زیست کودسازان ارغوان،کویر تک سربداران و شرکت توکان محصولات خود را برای وزیر علوم رونمایی کردند،وزیر علوم نیز از مجموعه زحمات دانشگاه و شرکتهای فناور تقدیر نمود.

همچنین دکتر سیف مدیر کل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری طی بازدید جداگانه ای از غرفه دانشگاه حکیم سبزواری در جریان فعالیتهای مختلف دفتر ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه قرار گرفت و ضمن تقدیر از فعالیتهای این دفتر اظهار امیدواری نمود همراه با کارشناسان دفتر در دانشگاه حضور پیدا نموده و ضمن افزایش تعاملات در این حوزه از نزدیک فعالیتهای دانشگاه در این حوزه را رصد نماید.

در حاشیه برگزاری نمایشگاه نیز جلسه مشترکی با حضور دکتر حسینی مسئول حوزه رصد اشتغال فارغ التحصیلان دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت ،دکتر صفایی مدیر ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه و سرکار خانم مهندس توکلیان مسئول مرکز هدایت شغلی دانشجویان دانشگاه برگزار و ابعاد مختلف این حوزه تخصصی مورد بحث گفتگو قرار گرفت.