سی و دومین نشست مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها،پژوهشگاه ها و مراکز اموزش عالی کشور در روز یکشنبه ١۴٠٢/٠٣/٠٧ در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی در تهران و با حضور دکتر محمد سعید سیف مدیر کل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت عتف برگزار گردید. در این دیدار موضوعات مختلفی از طرف دکتر سیف به عنوان محورهای جلسه امروز معرفی شد از جمله فعالیتهای جاری،ساماندهى و جذب امریه ها،بررسی مشکلات حقوقی قراردادها،تشریح فرایند پایش ١۴٠٢ و روشهای استفاده بهینه از ظرفیت پژوهشى دانشگاه ها که در ادامه جلسه به تفصیل مورد بررسی قرار گرفتند.
در بخشی از این جلسه دکتر حدادى اصل به عنوان قائم مقام وزیر در امور بین الملل ضمن تشریح چهار فعالیت عمده در حوزه متبوع خود بحث انتقال تکنولوژى و فناورى را از مهمترین فعالیتهاى حوزه خود بر شمرد و از مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها درخواست کرد در این زمینه ظرفیتهای دانشگاه خود را به دفتر ایشان معرفى کنند تا مورد پیگیرى قرار گیرد.
دکتر جماعتى معاونت دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت عتف نیز
در سخنانی تفصیلی ضمن اشاره به سیزده مورد مختلف از برنامه پایش ١۴٠٢ اعلام کرد با توجه به محدودیت ظرفیت پرداختن به همه این امور ،دانشگاه ها می توانند با توجه به علائق و یا تجربه کاری گذشته در این زمینه ها یکى از این موارد را انتخاب کرده و واگذارى پیگیرى ان فعالیت از طریق وزارت به انها انجام گیرد تا همه موارد پایش در زمان خود به نتیجه برسد.
همچنین در این جلسه از دانشگاه ها خواسته شد متناسب با ظرفیتهای خود و نیز مزیت های موجود استانى با هماهنگى استانداریها براى خود ماموریت تعریف کنند.
موضوع نخبه وظیفه ها نیز از جمله موارد مورد بحث جلسه بود که جزئیات ان تشریح شد.