اطلاعیه شهریه: قابل توجه دانشجویان جدید الورود دوره نوبت دوم (شبانه) مقطع کارشناسی ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۰

ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت ورود به عرصه جدید علم و دانش، لازم است قبل از اقدام به ثبت نام قطعی،  دانشجویان دوره نوبت دوم ( شبانه ) نکات ذیل را به دقت مطالعه نمایند.

 نکته (۱) : دانشجوی پذیرفته شده در نیم سال اول باید علی الحساب  مبلغ ۱۳/۰۰۰/۰۰۰ (یک میلیون و سیصد هزار تومان) به شکل الکترونیکی پرداخت نمایند . (قابل پرداخت با تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب).

توجه نمایید این مبلغ به صورت علی الحساب بوده و در صورتیکه شهریه نیمسال اول، بیشتر از این مبلغ شود باقیمانده آن طی اطلاعیه ای که بعداً از طریق پورتال دانشجویی به اطلاع خواهد رسید، باید پرداخت گردد، و در صورتیکه شهریه کمتر از این مبلغ باشد، باقیمانده آن برای نیمسال بعد ذخیره خواهد شد.

نکته (۲) : دانشجویان باید پرداخت شهریه خود را فقط به شکل الکترونیکی و از طریق پورتال دانشجویی، منوی مالی، پرداخت الکترونیکی انجام دهند.

از تمامی پذیرفته شدگان گرامی تقاضا می شود از مراجعه حضوری به امور مالی دانشجویان شهریه پرداز جهت پرداخت شهریه خود، خودداری فرمایند.

نکته (۳) : در صورت تمایل به استفاده از مرخصی یا مهمانی با ثبت درخواست خود از طریق پورتال دانشجویی، منوی آموزشی، درخواست های آموزشی، اقدام نمایند و شهریه ثابت را به ازای هر نیمسال پرداخت کنند. ضمناً انتخاب واحد به صورت گروهی درنیمسال اول برای تمام دانشجویان جدیدالورود از طرف کارشناس گروه یا آموزش دانشکده انجام می پذیرد لذا در صورت درخواست مرخصی یا مهمانی نسبت به حذف دروس در همان ابتدای شروع نیمسال و قبل از شروع کلاس ها به

کارشناس گروه یا آموزش دانشگاه مراجعه یا تماس حاصل فرمایند، در غیر اینصورت پس از آن کل شهریه دروس (ثابت و متغیر) از دانشجو اخذ می گردد .

 

نکته (۴) : در صورت انصراف دانشجو پس از ثبت نام ابتدای دوره ی تحصیلی (اینترنتی یا فیزیکی) و تا قبل از شروع کلاس های نیمسال اول دوره ی تحصیلی و یا پس از شروع کلاس ها و تا پایان روز حذف و اضافه نیمسال

 

اول دوره ی تحصیلی بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه، (در مقطع تحصیلی کارشناسی۳۰% ،کارشناسی ارشد۲۰% و دکتری۱۰%) شهریه ثابت نیمسال اول، از دانشجو اخذ می شود.

نکته (۵) : در صورت انصراف دانشجو(در کلیه ی مقاطع تحصیلی) و تا یک هفته یا در آخرین هفته قبل از شروع امتحانات نیمسال اول دوره ی تحصیلی( روز حذف اضطراری)، کل شهریه ی ثابت و۵۰ درصد شهریه متغیر نیمسال اول از دانشجو اخذ می گردد.

نکته (۶) : در صورت انصراف دانشجویان کارشناسی پس از ثبت نام قطعی در نیمسال دوم تحصیل و بعد از آن،کل شهریه ثابت و متغیر نیمسال مربوطه از دانشجو اخذ می گردد.

نکته (۷) : درصورتی که دانشجویان شهریه پرداز پس از ۳ ماه از زمان اتمام تحصیل در دانشگاه به هر دلیل مانند فارغ التحصیلی، اتمام دوره مهمانی در دانشگاه، انتقال دائم و … (آخرین امتحان یا تاریخ دفاع از پایان نامه و پروژه برای دوره کارشناسی و تاریخ دفاع از پایان نامه جهت دوره های کارشناسی ارشد و دکتری) برای تسویه حساب و پرداخت بدهی شهریه آموزشی خود، مراجعه ننماید، به ازای هر ماه به میزان ۵ درصد بدهی دانشجو دریافت می شود.

 شهریه دروس مقطع کارشناسی دانشجویان جدید الورود دوره نوبت دوم بر اساس شهریه مصوب شده در هیأت امنای دانشگاه، به شرح جدول ذیل می باشد:                                    

(کلیه مبالغ به ریال)

× شهریه ثابت ورودی های مذکور تا پایان تحصیل آنان ثابت بوده و تغییری نخواهد کرد.

× شهریه متغیر هر سال متناسب با تورم نسبت به سال قبل، افزایش خواهد یافت.

امور مالی دانشجویان شهریه پرداز