وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر امروز ۲۱ ازدیبهشت ماه با استقبال رسمی مسئولین شهری و دانشگاهی در فرودگاه سبزوار، سفر خود به سبزوار را آغاز کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه وزیر علوم  در ایتدای ورود خود به دانشگاه حکیم سبزواری ضمن بازدید از طرحهای در حال ساخت دانشگاه حکیم دسبزواری، در جریان روند اجرایی ۶ طرح عمرانی و آموزشی نیمه‌تمام این دانشگاه قرار گرفت.

 

از جمله این طرح های عمرانی نیمه‌تمام، آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه با زیر بنای سه هزارو ۹۶۴ مترمربع  است که هم‌اینک  پیشرفت فیزیکی ابنیه آن ۹۰ درصد  و بخش تاسیسات آن ۵۰ درصد است.

 همچنین پردیس فناوری‌های نوین حضرت زینب(س) با مساحت یک هزارو ۵۰ مترمربع و ۵۱ درصد پیشرفت و توسعه  فاز نخست دانشکده علوم پایه با مساحت  چهار هزارو ۲۸۰ متر و پیشرفت فیزیکی ۷۱ درصد از دیگر طرحهای عمرانی نیمه تمام دانشگاه حکیم سبزواری است.

طرح عمرانی خوابگاه دانشجویان با سه هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت و ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی، سوله کارگاهی آزمایشگاهی ۶۰۰ متری با پیشرفت ۶۵ درصدی و  سالن سرو غذا با زیربنای ۲ هزار و ۳۰۰ متر و ۳۱ درصد پیشرفت، سایر طرحهایی بود که وزیر علوم از آنها بازدید کرد.

همچنین دکتر زلفی گل در این بازدیدها با حضور در خوابگاه دانشجویی گلستان پای صحبت تنی چند از دانشجویان دختر ساکن این خوابگاه نشست.