هفتمین جشنواره درون دانشگاهی رویش دانشگاه حکیم سبزواری با تقدیر از کانون های فرهنگی دانشگاه به کار خود خاتمه داد.
رئیس دانشگاه در این مراسم با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره رویش، گفت: کار تیمی فعالان جشنواره رویش قابل تقدیر است و معتقدم با برگزاری این جشنواره ها روحیه کار تیمی در دانشجویان ارتقا می یابد.
  دکتر علی اصغر مولوی ضمن تاکید بر اینکه  نیاز داریم فضاهای فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح جامعه و بخصوص دانشگاه فعالتر شوند، گفت: معتقدم هر چه فعالیت فرهنگی و هنری بیشتر باشد فضای سالمتری در جامعه خواهیم داشت.
وی ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای سال جاری در دانشگاه شاهد چندین رویداد بزرگ بودیم که به واسطه همین کار تیمی و پتانسیل دانشجویی انجام شده است که می توان به برگزاری رویداد تدحکیم سبزواری که در سطح بین الملل و بسیار با کیفیت برگزارشد، اجرای تئاتر واحد ۱۶۴مرگ و برگزاری هفتمین جشنواره رویش  اشاره کنم، همچنین در ادامه برگزاری جشنواره حرکت و جشنواره ملی ریخته گری را نیز در پیش رو داریم.
دبیر جشنواره رویش نیز در این مراسم با اشاره به اینکه هدف از این جشنواره نشان دادن فعالیت های کانون های فرهنگی دانشگاه بود که همه این کانون ها در طبقه منفی یک قرار دارند، گفت: بزرگترین دستاورد جشنواره کار گروهی بود و در اینجا باید بگویم با وجود برخی از مشکلاتی که وجود داشت خوشبختانه و به مدد همدلی و همراهی تیم جشنواره توانستیم این دوره از جشنواره را با کیفیت و برنامه های متنوع برگزار کنیم.
محمد فاضل یعقوبی افزود: در این دوره از جشنواره کانون های فرهنگی برنامه های متنوعی را برگزارکردند که از جمله این برنامه ها می توان به  برگزاری شب شعر و برنامه اجرای موسیقی توسط کانون ادبی و کانون موسیقی،  اکران فیلم  توسط کانون نجوم و فیلم و عکس، کانون گویندگان حکیم که مسئولیت رادیوی جشنواره را بر عهده داشتند، کانون هلال احمر که به ما در برپایی غرفه گردشگری کمک کردند، کانون روانشناسی که با کانون همیاران سلامت همکاری داشتند ، کانون عفاف و حجاب که بیشتر فعالیت خود را در خوابگاه ها متمرکز کرده بودند، کانون هنرهای تجسمی  که بعد چند سال دوباره فعالیت خود را از سر گرفتند و  کانون تئاتر  که در  اجرای برنامه های هنری با ما همکاری داشتند، اشاره کرد.
وی در پایان  ضمن تشکر از رئیس و مسئولین دانشگاه به ویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی، بر لزوم حمایت بیشتر مسئولین دانشگاه از کانون های فرهنگی تاکید کرد.
گفتنی است در پایان این مراسم از دبیران کانون های فرهنگی دانشگاه با حضور رئیس و مسئولان دانشگاه تقدیر شد.
[foogallery id=”3397897″]