با حکم رئیس دانشگاه، دکتر مهدی صمدی بی نیازی معاون محترم اداری مالی و مدیریت منابع و دانشیار دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه به عنوان “معاون اداری، مالی و مدیریت منابع”دانشگاه ابقاء گردید.
متن حکم بدین شرح است:
جناب آقای دکتر مهدی صمدی بی نیازی
معاون محترم اداری مالی و مدیریت منابع و دانشیار دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه

سلام علیکم

        با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده و موفقیت های یکسال اخیر جناب عالی به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به عنوان “معاون اداری، مالی و مدیریت منابع” دانشگاه ابقاء می گردید.

     انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری جامعه دانشگاهی و منابع انسانی حوزه مربوط، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را در راستای ارتقای شاخص‌های کیفی و کمی امور اداری و مالی، برنامه ‌ریزی جهت شفافیت بیشتر در حوزه‌ ‌های ذیربط، تکمیل هرچه سریعتر فرآیند بودجه ‌ریزی مبتنی بر عملکرد، انجام شایسته امور مربوط به خدمات رفاهی و تسهیلات قابل ارائه به کارکنان دانشگاه و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستاریم.

 

دکتر محمد علی زنگنه اسدی

رئیس دانشگاه