اختتامیه یازدهمین جشنواره دانشگاهی حرکت دانشگاه حکیم سبزواری با سخنرانی مهندس عسکری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره دانشگاهی حرکت و تقدیر از انجمن‌های علمی دانشجویی برتر دانشگاه حکیم سبزواری با سخنرانی مجازی مهندس هادی عسکری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد.

مهندس هادی عسکری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در سخنرانی خود در این مراسم ضمن تشکر از مسئولین و کارشناسان حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری و اعضای انجمن های علمی گفت: برگزاری جشنواره حرکت در دانشگاه ها به ترویج علم در فضای دانشگاهی کمک می کند.

وی با تاکید به مهارت آموزی در دانشگاه ها تصریح کرد: مسئولان فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها باید شرایط را به گونه ای فراهم نمایند تا دانشجویان در کنار حضور در فعالیت های فرهنگی، مهارت های ورود به بازار کار را نیز فرا بگیرند.

مهندس عسکری در ادامه ضمن اشاره به کسب مقام های برتر جشنواره ملی حرکت توسط دانشجویان دانشگاه، خاطر نشان کرد:  جایگاه دانشگاه حکیم در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در بین دانشگاه های کشور برجسته است.

در ادامه مراسم دکتر مولوی رئیس دانشگاه ضمن تقدیر از دانشجویان فعال در انجمن های علمی، گفت: انجمن های علمی دانشجویی سرمایه های بزرگی برای دانشگاه ها هستند.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در ادامه بر حمایت از فعالیت های علمی تاکید کرد و افزود: انجمن های علمی برای ارتقای فعالیت های خود به حمایت حوزه های پژوهش و آموزش و دانشجویی احتیاج دارند تا بتوانند در جهت حل علمی  مسایل گام بردارند.

دکتر مولوی در پایان با اشاره به شرایط موجود ناشی از شیوع کرونا در کشور و مجازی شدن آموزش ها در دانشگاه ها اظهار امیدواری کرد شرایط به گونه ای باشد که دانشگاه ها از مهرماه بتوانند با حضور دانشجویان فعالیت کنند.

در پایان از  انجمن های علمی برگزیده جشنواره  تقدیر به عمل آمد.