دبیر علمی پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی صنعت سیمان و افق پیش رو از ارسال۹۰ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری دکتر حمید اسکندری نداف با اعلام این خبر، اظهار کرد: از میان مقالات ارسالی به دبیرخانه کنفرانس۳۰مقاله به صورت پوستر و ۶۰ مقاله به صورت سخنرانی توسط متخصصان، کارشناسان و پژوهشگران مراکز علمی، تحقیقاتی و صنعتی ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه  مقالات برگزیده شده در کنفرانس  در لوح فشرده ویژه مقالات کنفرانس به صورت کامل ارائه می شود، افزود: همچنین مقالات راه یافته به این کنفرانس در سیویلیکا (civilica) و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نیز نمایه خواهد شد.

دبیر علمی “پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی صنعت سیمان و افق پیش رو” هدف از برگزاری این کنفرانس را بررسی نیازهای صنعت سیمان و فراهم‌ آوردن بستر لازم جهت همکاری بیشتر بین محققان و پژوهشگران  دانست.

دکتر اسکندری نداف، گفت: بدون شک برگزاری این چنین همایش هایی در اعتلا و بالا بردن سطح همکاری بین صنعت و دانشگاه مؤثر است.

گفتنی است “پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی صنعت سیمان و افق پیش رو” روز های ۱۹ و ۲۰ آبان ماه ۹۸ با مدیریت اجرایی دانشگاه حکیم سبزواری در مرکز همایش های رازی تهران برگزار می شود.