کانون های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری در نهمین جشنواره ملی رویش با کسب دو عنوان برتر و یک رتبه شایسته تقدیر در بین دانشگاه های کشور خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اختتامیه نهمین دوره جشنواره رویش ویژه فعالیت های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی کانون های فرهنگی و اجتماعی با حضور سخنگوی دولت، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و برخی از معاونان فرهنگی دانشگاه‌های کشور عصر روز چهارشنبه ۱۹ خردادماه به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

در این مراسم کانون عفاف و حجاب در بخش کانون های دینی و مذهبی و  کانون همیاران سلامت در بخش کانون های اجتماعی موفق به کسب کانون های برگزیده کشوری شدند.

همچنین کانون موسیقی دانشگاه حکیم سبزواری نیز در بخش کانون های ادبی وهنری توانست رتبه شایسته تقدیر را در بین دانشگاه های کشور بدست آورد.

گفتنی است بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره پنج هزار و ۲۸۵ کانون از ۸۶ دانشگاه، در نهمین جشنواره ملی رویش شرکت کردند که این تعداد شامل۸۰ درصد کانون های دانشگاهی است. 

همچنین تعداد ۱۵ هزار ۵۳۷ فعالیت از سوی کانون ها در سامانه جشنواره ثبت شده است که از این تعداد هزار و ۳۶۲ اثر به صورت فردی و ۲۱۶ اثر به صورت گروهی بوده است. ۱۲۶ ایده خلاق کانونی نیز به دبیرخانه جشنواره ارائه شده است.

لازم به یادآوری است در افتتاحیه این جشنواره یاد مرحوم محمدفاضل یعقوبی دبیر سابق کانون موسیقی دانشگاه حکیم سبزواری و دبیر سابق شورای هماهنگی دبیران کانون های فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری گرامی داشته شد.