تفاهم نامه همکاری دانشگاه حکیم سبزواری با شرکت ملی حفاری ایران در نخستین روز بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به امضا رسید.

 مدیر ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: در حاشیه نمایشگاه بین المللی نفت،گاز و پتروشیمی با حضور رئیس دانشگاه حکیم سبزواری و مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران تفاهم نامه همکاری همکاری های آموزشی ، پژوهشی و فناوری بین دانشگاه حکیم سبزواری و شرکت ملی حفاری امضا شد.

دکتر محمد جواد صفایی افزود:  محورهای این همکاری‌ها، رفع نیازهای موجود در صنایع به‌ویژه صنعت حفاری، بومی‌سازی و انتقال فناوری‌های نو، بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌های سازمان برای اولویت‌های پژوهشی، تعریف و اجرای پروژه‌های صنعتی، راه‌اندازی و توسعه تجهیزات موردنیاز طرف‌هاست.

وی اظهار داشت: بهره‌گیری متقابل از متخصصان و کارکنان شرکت در امور آموزشی، پژوهشی و ساخت، بهره‌گیری متقابل از خدمات فنی و آزمایشگاهی، اجرای پروژه‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌های تحصیلی تکمیلی، فرصت مطالعاتی استادان دانشگاه در صنعت و همایش‌های علمی تخصصی از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است که مدت آن یک سال و با موافقت طرفین قابل تمدید است.