استاندار خراسان رضوی شب گذشته در حاشیه سفربه ششتمد به صورت سرزده با حضور در دانشگاه حکیم سبزواری از پروژه‌های عمرانی این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری، مهندس یعقوب‌علی نظری، استاندار خراسان رضوی با همراهی دکتر خدایی معاون امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه و جمعی از مدیران از پروژهای عمرانی دانشگاه بازدید کرد.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید ضمن بررسی و ارزیابی روند احداث پروژه‌های عمرانی دانشگاه از جمله آمفی تاتر ۱۱۰۰ نفری و میزان تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری، در جریان چالش ها و مشکلات پیش روی دانشگاه قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید جهت تامین اعتبار لازم برای تسریع ساخت این پروژه جهت افتتاح این طرح تا پایان سال دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین استاندار قول داد در صورت تکمیل پروژه تا پایان سال جاری، پیگیری لازم جهت افتتاح این پروژه را در سفر استانی ریاست جمهوری داشته باشد.
مهندس نظری در ادامه با تقدیر از عملکرد دانشگاه حکیم سبزواری در حوزه عمرانی، از افتتاح پیش از موعد پروژه خوابگاه دختران در مجتمع گلستان مقرر تشکر کرد.

همچنین در این بازدید استاندار حراسان رضوی بر لزوم همراهی و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی در اجرای این طرح تاکید کرد و قول مساعد داد در صورت فروش اموال و زمینه ای مازاد دانشگاه در راستای طرح مولد سازی هزینه های حاصل از فروش صرف تسریع در ساخت سایر پروژه های عمرانی دانشگاه خواهد شد.

گفتنی است رئیس دانشگاه در این بازدید به طور اجمال، گزارشی از عملکرد عمرانی دانشگاه حکیم سبزواری برای استاندار خراسان رضوی ارائه کرد و به معرفی پروژه های عمرانی دانشگاه پرداخت.