با حضور متخصصان بین المللی و داخلی:

آیین افتتاحیه پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی صنعت سیمان و افق پیش برگزار شد.

پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی صنعت سیمان و افق پیش رو با مدیریت علمی و اجرایی دانشگاه حکیم سبزواری افتتاح شد.

دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی صنعت سیمان و افق پیش رو  در حاشیه مراسم افتتاح این رویداد به روابط عمومی دانشگاه گفت: این سمینار بین المللی با حضور پژوهشگران و متخصصانی از آلمان، اتریش و دانمارک و کارشناسان و محققان مراکز علمی، تحقیقاتی و صنعتی داخلی طی روزهای ۱۹ و ۲۰ آبان برگزار می شود.

دکتر حمیدرضا اویسی  با اشاره به اینکه ۹۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، افزود: طی دو روز برگزاری سمینار۳۰ مقاله به صورت پوستر و ۶۰ مقاله به صورت سخنرانی ارائه می شود.


دکتر حمیدرضا اویسی افزود: همچنین مقالات راه یافته به این کنفرانس در سیویلیکا (civilica) و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نیز نمایه خواهد شد.مدیر پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری تأکید کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس بررسی آخرین دستاوردهای روز دنیا در زمینه صنعت سیمان است.

مدیر پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری یادآور شد در برگزاری این کنفرانس دانشگاه‌های علم و صنعت، صنعتی شریف، فردوسی مشهد و صنعتی شاهرود با دانشگاه حکیم سبزواری همکاری دارند.

وی ادامه داد: همزمان با افتتاح این کنفرانس بین المللی،  نمایشگاه بین المللی پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی صنعت سیمان و افق پیش رو نیز افتتاح شد.

دکتر اویسی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه ۸۰ شرکت از کشورهای #آلمان، #کره_جنوبی‌، #سوئیس، #دانمارک، #بلژیک به همراه شرکت های داخلی به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه صنعت سیمان پرداخته اند.