اولین کنفرانس بین المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی با حضور پژوهشگران، صنعتگران و متخصصان داخلی و خارجی از سوئد، فرانسه، آلمان، روسیه و چین با مدیریت اجرایی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود.
دبیر اجرایی اولین کنفرانس بین المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: این رویداد بین المللی با همکاری شرکت ماشین های الکتریکی جوین ( جمکو) ۲۷ و ۲۸ آذرماه در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود.

دکتر رضا روشن فکر افزود: در این کنفرانس تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان داخلی و خارجی از بخش های مختلف صنایع از قبیل صنعت فولاد، سیمان، نفت و گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب، کشاورزی، صنایع دفاع، شرکت های بازرگانی و … و همچنین اساتید و دانش پژوهان فعال در مقوله موتورها و ژنراتور های الکتریکی حضور خواهند داشت.
رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه حکیم سبزواری تاکید کرد:  هدف از برگزاری این کنفرانس آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در سطح بین المللی است که توسط مجربترین متخصصین صنعت موتور و ژنراتور الکتریکی ارائه می گردد.
وی در ادامه افزود: براساس زمانبندی صورت گرفته آخرین مهلت ارسال مقالات به کنفرانس تا ۲۵ آبان ماه سال جاری می باشد.
دبیر اجرایی اولین کنفرانس بین المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی یادآور شد: همزمان با برپایی کنفرانس، نمایشگاه جانبی از توانمندی شرکت های فعال در حوزه صنایع مرتبط با مشارکت کشورهای صاحب نام برگزار خواهد شد.

سایت همایش:

http://cnf.hsu.ac.ir/icemg2019