برگزاري يادواره شهيد محمدياني در دانشگاه

یادواره شهید سردار حاج حسین محمدیانی در بیست و دومین سالگرد شهادت این شهید در تالار استاد محمد تقي شریعتی دانشگاه برگزار شد.

shahid mohammadiani

سردار محمود رضا درچه ای، از رزمندگان و راویان هشت سال دفاع مقدس طي سخناني در این مراسم گفت : مهمترین دلیل پیروزی رزمندگان ما ایمان به خدا بود که در این حماسه سازان تجلی یافت و وظيفه همه ما به عنوان رهروان آن عزيزان انتقال و ترویج ارزش های دفاع مقدس در جامعه به ویژه برای جوانانی است که در آن دوران نبوده اند و آن دوران را درک نکرده اند.وي همچنين با اشاره به اينکه رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس جلوه های عاشورای امام حسین(ع) را زنده کردند، افزود : محرم و عاشورا در حقیقت بسترساز شکل گیری انقلاب اسلامی و تفکر ارزشی حاکم بر آن است و اگر این حماسه را به دنیا بشناسانیم هیج کشوری جرات حمله به ایران اسلامی را ندارد.

shahid

سردار درچه اي همچنين با ذکر خاطراتی از شهید سردار محمدیانی افزود :

خلوص نیت ، دل بریدن از همه تعلقات دنیا و همراهی با رزمندگان از خصوصیات بارز این سردار شهید بود.

همچنين سردار مرتضی عفتی یکی دیگر از رزمندگان و راویان دفاع مقدس نیز در این مراسم معنوی گفت : بایستی با حضور در مجالس و محافل شهدا و رفتن بر سر مزار آنها با آنان هر چه بیشتر انس گرفت، خاطرات شهدا چراغ راه هدایت و راهکار حل مشکلات جامعه است.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن ارزش های شهدا و بیمه کردن جامعه بویژه نسل جوان در مقابل طوفان تهاجم فرهنگی دشمنان با پیروی از این ارزش‌ها گفت :

بایستی یادآوری این ارزش ها در تمام اوقات سال باشد و در حقیقت با این ارزش هاست که نسل جوان ما بیمه می شود.