برگزاری کارگاه آموزشی ارزیابی درونی
با عنایت به تفاهم نامه منعقده مابین دانشگاه با وزارت علوم،تحقیقات و فناوری( سازمان سنجش وآموزش کشور)، کارگاه ارزیابی درونی با هدف آشنا سازی اعضای هیات علمی با مبانی نظری و رویه های اجرایی ارزشیابی درونی ، با حضور ۴۵ نفر از مجریان و اعضای کمیته از ۱۱ گروه آموزشی ( زبان وادبیات فارسی – زبان وادبیات عرب – زبان وادبیات انگلیسی – علوم تربیتی – فیزیک – زیست شناسی – عمران – مکانیک – مواد – جغرافیا – معماری ) در روز دوشنبه ۳۱/۶/۹۳ در سالن کنفرانس سازمان مرکزی، برگزار گردید.
.
                                                             DSC09294(FILEminimizer)      DSC09289(FILEminimizer)
.

این کارگاه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و با سخنرانی آقای دکتر طیبی معاون آموزشی  و تحصیلات تکمیلی در خصوص اهمیت و ضرورت ارزشیابی کیفیت در دانشگاه آغاز و در ادامه آقای دکتر کیذوری مدیر نظارت و ارزیابی به بیان  تعاریف و مفاهیم ارزیابی در نظام دانشگاهی و همچنین چگونگی فرآیند ارزیابی درونی در گروه های آموزشی پرداخت.

در این کارگاه توضیحاتی نیز در خصوص استفاده از فناوری اطلاعات در جهت رفع مسائل موجود و در عین حال افزایش اثر بخشی و کارآیی فرآیند اجرای ارزیابی درونی از سوی آقای اردی بهشتی، معاون مدیر نظارت و ارزیابی به حاضرین ارائه گردید.

در پایان برنامه زمان بندی اجرای طرح به حاضرین ابلاغ و مقررگردید مجریان و اعضای کمیته راهبردی در گروه های آموزشی برابر تفاهم نامه منعقده نسبت به اجرای فرایند و برنامه زمان بندی اقدام نمایند.

.

                                                            DSC09290(FILEminimizer)      DSC09270(FILEminimizer)