به مناسبت ایام انتخابات و چهلم شهید خدمت شهید رییسی جلسه ای از طرف دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه با حضور بانوان دانشگاه حکیم سبزواری و با سخنرانی حاج آقای خدا شاهی برگزار گردید .

در این جلسه که در ساعت ۹ تا ۱۰ در محل سالن شهید چمران روز چهارشنبه ۶ تیر تشکیل شد ، در دو بخش به اهمیت مسائل امروز جامعه پرداخته شد .
مشاور امور بانوان و خانواده دانشگاه در ابتدا اهمیت نقش حضرت زهرا سلام الله در سندیت حدیث غدیر را بیان نمودند، چرا که از افراد موثر و مهم در انتقال حدیث غدیر ، خود این بانوی برجسته می باشند و این نشان از ان دارد که هر چه بانوان ما به شخصیت حضرت فاطمه سلام الله علیها نزدیک گردند ، دغدغه انها در امور اجتماعی بیشتر می گردد .
به گزارش دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه،آقای دکتر خداشاهی بیان نمودند که یکی از دلایل اهمیت و تاثیر گذاری شخصیت شهید رییسی این است که با از دنیا رفتن ایشان ، عزا در سایر کشورها نیز اعلام گردید .و البته در داخل نیز می بینیم که مقام معظم رهبری در سخنان خود نسبت به ایشان می فرمایند ،اگر دولت شهید رییسی ادامه پیدا می کرد مشکلات اقتصادی کشور هم حل می شد .

ایشان در بخشی از سخنان خود خاطر نشان نمودند ، مشارکت حداکثری در انتخاب فرد اصلح بسیار دارای اهمیت است به طوری که حتی در مواجهه با آن، جریانات انحرافی مدعی مهدویت ، شرکت در انتخابات را تحریم می کنند .
ایشان در انتها بیان نمودند ، امام خامنه ای( دام ظله العالی) در سخنان اخیر خود در انتخاب فرد اصلح ، شاخص صریحی را بیان داشتند و فرمودند مهم است که یک فرد چشمش به خارج نباشد، چرا که وقتی چشم به خارج نبود، انسان قادر میشود که این ظرفیّتهای درونی را ببیند، بفهمد و بشناسد.