دوره های کارورزی اجرا و ارتقای پایه مهندسین عمران و معماری، با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از مهندسین، توسط مرکز آموزش های آزاد دانشگاه با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان سبزوار در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار گردید.
رئیس مرکز آموزش های آزاد دانشگاه در این خصوص بیان نمودند: با هماهنگی انجام شده با سازمان نظام مهندسی ساختمان سبزوار، این دوره از نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری بصورت فشرده با حضور اساتید موردتایید سازمان نظام مهندسی شروع شده و در تیرماه به پایان رسیده است.
ایشان در ادامه اظهار داشتند که آزمون پایانی دوره ها در روز شنبه – مورخه ۱۴۰۳/۴/۲۳ با هشت عنوان سرفصل و هشت آزمون مجزا به صورت برخط و هماهنگ با سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی، با حضور نمایندگان سازمان نظام مهندسی استان خراسان رضوی و سبزوار و همچنین نمایندگان سازمان مسکن و شهرسازی سبزوار در سایت های کامپیوتر مدیریت فناوری و دانشکده جغرافیا برگزار گردید.
آقای دکتر هادی کیخسروی با بیان اینکه قبلاً برای شرکت در دوره ها و آزمون ها بایستی متقاضیان به مرکز استان مراجعه می کردند عنوان نمودند که با برگزاری دوره ها در دانشگاه، به میزان زیادی در وقت و هزینه متقاضیان صرفه جویی خواهد شد و اعلام نمودند که در آینده نسبت به برگزاری سایر دوره ها نیز اقدام خواهند نمود.

مرکز آموزش های آزاد دانشگاه حکیم سبزواری