در جلسه ای که با حضور نمایندگان بانوان دانشگاه ، در سازمان مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار گردید ، ضمن گرامیداشت شهادت سید بزرگ مقاومت، سید حسن نصر الله و تبریک به مناسبت اجرای عملیات وعده صادق ۲ توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، که مرهمی بر دلهای زخم دیده کودکان غزه بود ، در خصوص موضوعاتی، بررسی و تصمیم گیری به عمل آمد.
در این جلسه از ریاست محترم دانشگاه ، به دلیل انتصاب خانم دکتر عباسی به ریاست دانشکده پردیس دخترانه فناورهای های نوین حضرت زینب سلام الله علیها تقدیر و تشکر و به عمل آمد .

یکی از مهمترین دستور کار های جلسه ، بررسی ابلاغ آیین نامه اهداف و وظایف مشاوران دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در امور زنان و خانواده از طرف مشاور امور زنان و خانواده وزارت علوم بود . در این جلسه در راستای ادامه فعالیت های مربوط به دفتر امور زنان تصمیم گرفته شد و تصمیم بر این شد که طی نامه ای از بانوان دیگری که تمایل به همکاری با دفتر امور زنان را به عنوان نماینده دارند ، دعوت به عمل آید و در این زمینه جلسه ای در جهت گفت و شنود مشکلات بانوان و تعیین نمایندگان جدید نیز گذاشته شود .
همچنین خانم دکتر سهرابی به عنوان دبیر برگزاری پیش نشست های کنفرانس بین المللی شبکه سازی گفتمان فاطمی سلام الله علیها در کشورهای اسلامی منصوب گردیدند .
در انتهای جلسه از نمایندگان بانوان خواسته شد ، پیشنهادات خود را بر طبق بند ۲_۳_۳ماده ۳ دستور العمل وظایف مشاوران ابلاغی از وزیر علوم در راستای اصلاح، و بازنگری آیین نامه ها و مقررات موجود به منظور تسهیل سازی ازدواج و فرزند آوری و نظارت بر اجرای انها از بانوان دریافت نموده و به این دفتر جهت پیگیری ارسال نمایند.