مدیر گروه زیست شناسی دانشگاه حکیم سبزواری از برگزاری کارگاه های دوره ای “کلونتیگ و مهندسی ژنتیک ” در این دانشگاه خبر داد.

دکتر وطن دوست در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: این کارگاه تخصصی اولین کارگاه برگزار شده با این موضوع در سطح شهرستان سبزوار است.

وی افزود:  این کارگاه  در چهار هفته متوالی، به صورت یک روز در هر هفته برگزار می شود.

مسئول مرکز تحقیقات زیست فناوری دانشگاه یا اشاره به استقبال خوب دانشجویان از کارگاه تصریح کرد: مخاطبان این کارگاه را دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های زیست شناسی، بیوتکنولوژی، علوم آزمایشگاهی و پیراپزشکی تشکیل می دهند.

مدیر اجرایی کارگاه کلونینگ و مهندسی ژنتیک با اشاره به کاربردهای فراوان علم مهندسی ژنتیک و تاثیر فراوان این دانش در زندگی امروز جوامع پیشرفته خاطرنشان کرد: بی شک برپایی کارگاه هایی از این دست و با این مباحث اهمیت بسیاری در آشنایی نسل جوان و دانشجویان با کاربردهای علوم و دانش های نوین و پر کاربرد دارد و همچنین در جهت ارتقای سطح علمی دانشجویان و دانشگاه  تاثیرگذارخواهد بود.

دکتر وطن دوست یادآور شد: این کارگاه باهمکاری گروه زیست شناسی و مرکز تحقیقات زیست فناوری دانشگاه برگزار می شود.

وی خاطرنشان  کرد:به شرکت کنندگان در این کارگاه دوره ای، گواهینامه معتبر شرکت در کارگاه اعطا خواهد شد.

گفتنی است اولین جلسه از این کارگاه، روز چهارشنبه در محل آزمایشگاه مرکزی دانشکده علوم پایه با تدریس دکتر وطن دوست برگزار شد. IMG_20160512_150043 IMG_20160512_150050 IMG_20160512_150113