در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۹ کشور که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، کارگاه آموزشی”هوش مصنوعی و ارتباطات” با سخنرانی پروفسور جواد حدادنیا، استاد تمام مهندسی پزشکی دانشگاه حکیم سبزواری و پژوهشگر حوزه هوش مصنوعی برگزار شد.

در این کارگاه که با هدف آشنایی مدیران روابط عمومی با کاربردهای هوش مصنوعی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، دکتر حدادنیا ضمن بیان مفاهیم اصلی هوش مصنوعی  و رابطه هوش مصنوعی و ارتباطات با تشریح کاربردهای این فناوری در حوزه ارتباطات پرداخت و موضوعاتی همچون استفاده از چت‌بات‌ها برای پاسخگویی به مخاطبان روابط عمومی ها، تولید محتوای هوشمند و .. مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، نشست دو روزه مدیران روابط عمومی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و پارک های علم و فناوری منطقه ۹ کشور طی ۱۰ و ۱۱ مردادماه به میزبانی مشترک دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه نیشابور برگزار می شود.

در این نشست دو روزه که با هدف تبادل تجربیات و ارائه آخرین دستاوردهای علمی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات دانشگاهی برگزار شده است، قرار است سه کارگاه با عناوین” کارگاه هوش مصنوعی و ارتباطات”، “کارگاه مدیریت بحران در روابط عمومی دانشگاه” و کارگاه اخلاق حرفه ای در روابط عمومی ها” برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی منطقه ۹ کشور برگزار شود.