به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهدا و عطر افشانی مزارشهدای گمنام دانشگاه حکیم سبزواری با حضور دانشگاهیان صبح امروز در مهدیه دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام ایمانی خواه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در این مراسم ضمن تبریک خجسته زادروز حضرت زینب و روز پرستار و فرارسیدن هفته بسیج، به نسل‌کشی و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه اشاره کرد و با حمایت از مردم مظلوم غزه این جنایات را محکوم کرد.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ادامه داد: تعابیری مانند “بسیج شجره طیبه است” و “بسیج مدرسه عشق است” نشان از اهمیت این قشر مردمی خالص و در خدمت آرمان های نظام و انقلاب دارد.

حجت الاسلام ایمانی خواه در ادامه به پیشینه شکل گیری تفکر بسیجی از صدر اسلام و اعلام بسیج همگانی در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و به دستاوردهای این قشر مردمی در عرصه های علمی و دفاع از ارمان های انقلاب و اسلام در منطقه و جهان اشاره کرد.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه افزود: به فرموده امام انقلاب نگاه بسیجی یعنی دانستن و توانستن همراه با بصیرت و این نگاه یعنی یک بسیجی متوجه است و می داند که اگر امروز بخواهد پرچم اسلام و الله را برافراشته نگه دارد راهی جز مقاومت ندارد و در مسیر مقاومت است که می توان به آرمان ها و خواسته های خود برسد.

در ادامه شرکت کنندگان در مراسم با گلاب مزار شهدای گمنام را شستشو دادند و با نثار گل و خواندن فاتحه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشته و با آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند و سپس مراسم قرائت دعای معنوی و پر فیض “زیارت عاشورا”برگزار و در پایان مراسم با صبحانه از همکاران پذیرایی شد.