جلسه هم اندیشی رئیس و هیات رئیسه با یاوران علمی دانشگاه صبح امروز در تالار همایش های بین المللی بیهقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در ابتدای این نشست حجت السلام ایمانی خواه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در صحبت هایی با تببین الگوی حکمرانی اسلامی به بیان شاخصه های سیمای کارگزاران در حکومت علوی پرداخت.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه حکیم سبزواری در ادامه سخنان خود دانش مدیریت و نگاه سازمانی را از دیدگاه اسلام تشریح کرد.

در ادامه این نشست دکتر زنگنه اسدی رئیس دانشگاه ضمن تقدیر از تلاش های یاوران علمی گفت: جامعه دانشگاهی را مجموعه های مختلفی از جمله اعضای هیات علمی، دانشجویان و یاوران علمی تشکیل می دهند، در این میان نقش یاوران علمی در رشد و تعالی دانشگاه ها بسیار پررنگ است.

دکتر زنگنه اسدی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نشست ها ایجاد زمینه بالندگی، ارتقا و تعالی دانشگاه و رسیدن به نتایج مطلوب است، افزود:انتظار می رود در فضای دانشگاهی با به رسمیت شناختن نقش افراد  اعم از اعضای هیات علمی، یاوران علمی و دانشجویان، زمینه بالندگی هر چه بیشتر فراهم کنیم.

 رئیس دانشگاه اظهار داشت: تعامل اعضای خانواده دانشگاه و داشتن گوش شنوا برای شنیدن حرف های طرف متقابل و و مبنا قرار دادن اخلاق اسلامی در انجام امور رمز موفقیت ما خواهد بود و  زمینه  اعتلای هر چه بیشتر دانشگاه را فراهم خواهد کرد.

گفتنی است در قسمت دیگری از این نشست معاونین دانشگاه و جمعی از یاوران علمی در سخنرانی های جداگانه ای به بیان موارد و دغدغه های خود پرداختند و در ادامه پرسش و پاسخ های کتبی و شفاهی یاوران علمی با هیات رئیسه انجام شد.