مسئول مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در یکسال گذشته ۱۷۰۰ نفر در دوره های آموزشی مرکز آموزش های آزاد دانشگاه حکیم سبزواری، آموزش های مورد نیاز بازار کار و صنعت را دریافت کردند.

 مهندس هادی کیخسروی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه افزود: آموزش این تعداد دانش پذیر در قالب ۴۰ دوره آموزشی، کارگاه مهارتی، سمینارها و … بوده است.

 وی با تشریح فعالیت های مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه حکیم سبزواری ، اظهار داشت: این مرکز از دو بخش آموزش های آزاد و مجازی تشکیل شده است که در بخش آموزش های مجازی دانشجویان رشته های مجازی در حال تحصیل هستند.

 مسئول مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی بردر بخش آموزش های آزاد مرکز با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، افزود: دور های آموزشی مرکز آموزش های آزاد دانشگاه با نیازسنجی بازار کار و صنعت تدوین و برگزار می شود به نحوی که دانش پذیران در پایان دوره بتوانند از تخصص خود کسب درآمد کنند.

 مهندس هادی کیخسروی اظهار داشت: مدارک صادره نیز توسط دانشگاه صادر و از اعتبار بالایی برخوردار است و ضمن داشتن قابلیت ترجمه جهت کار در خارج از کشور ، جهت ارتقاي شغلی و همچنین ارایه به سازمانهای مربوطه  معتبر خواهد بود.

 وی با تاکید بر اینکه از سیاست کلی دانشگاه در دوره های آموزش های آزاد فراهم نمودن تسهیلات جهت ورود به بازار کار است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اکثر مخاطبین را دانشجویان تشکیل می دهند ، برای دوره ها حداقل هزینه در نظر گرفته شده و برای دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری  نیز تخفیف ویژه  لحاظ شده است.

 مهندس کیخسروی با اشاره به دوره های در نظر گرفته شده برای ترم پائیز ۹۸، ابراز داشت: دوره های کاربردی مورد نیاز بازار کار از قبیل آموزش  ICDL (مهارت هفتگانه)، تعمیرات موبایل، آموزش فشرده حسابداری کاربردی (ویژه بازار کار)، آموزش تعمیرات ماشین های اداری، آموزش اتوکد، آموزش طراحی وب، دوره های زبان انگلیسی، آموزش فروشندگی گیاهان دارویی و  چندین دوره دیگر برای ترم پاییز در نظر گرفته شده است.

 مسئول مرکز آموزش های آزادو مجازی دانشگاه حکیم سبزواری با عنوان اینکه یکی از دپارتمان های مهم و فعال مرکز، دپارتمان زبان های خارجی است، یادآور شد: طی یکسال گذشته ۱۶۰ زبان آموز در دوره های این دپارتمان که با مدیریت آقای دکتر عادل دانشیار و مدیر گرو زبان انگلیسی دانشگاه در زمینه برگزاری کلاس های زبان های خارجی (انگلیسی ، عربی ، آلمانی، فرانسه) در حال فعالیت است، آموزش داده شده اند.

 وی ادامه داد: در این دپارتمان تاکنون  چندین دوره زبان انگلیسی در سطوح مقدماتی و متوسطه با تمرکز بر ۴ مهارت شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خواندن برای دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه با موفقیت و در سطح بسیار مطلوب برگزار شده و هم اکنون نیز در حال ثبت نام ترم جدید برای دوره های زبان انگلیسی، زبان عربی، زبان فرانسه و زبان آلمانی هستیم.

 مهندس کیخسروی در پاسخ به سوالی  درخصوص راه های ارتباطی متقاضیان شرکت در دوره های مرکز آموزش های آزادگفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به تارنمای دانشگاه حکیم سبزواری آموزش – مرکز آموزشهای آزاد و یا بصورت مستقیم با ورد به آدرس https://www.hsu.ac.ir/azad دوره ها را مشاهده و ثبت نام نمایند .

 

 

 گفتنی است راههای ارتباطی به شرح زیر می باشد:

 مسوول مرکز:

 آقای هادی کیخسروی – سازمان مرکزی (اتاق شماره ۱۲۴) تلفن تماس ۴۴۰۱۲۸۷۸-۰۵۱

کارشناس مرکز :

 آقای رضا زرقانی – سازمان مرکزی (اتاق شماره ۱۲۶) تلفن تماس ۴۴۰۱۲۸۷۹-۰۵۱

ساعات پاسخگویی : تمامی روزها از ساعت ۸ الی ۱۴:۳۰ ، به استثناي روزهای پنج شنبه ، جمعه و تعطیلات رسمی

 

سایر :

 ایمیل :

azad@hsu.ac.ir

سایت :

www.hsu.ac.ir/azad


فضای مجازی:

@amozeshhai_azad