دکتر جواد حدادنیارئیس دانشگاه حکیم سبزواری طی پیامی از جامعه ی دانشگاهیان و مردم سبزوار خواست در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ماه حضور فعال داشته باشند.
در متن این پیام آمده است:
باسمه تعالی
“شرکت در انتخابات نه فقط یک وظیفه اجتماعی و ملی است بلکه یک وظیفه شرعی، اسلامی و الهی است”
امام خمینی(ره)
سی و هشت سال از پیروزی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و در تمامی این سال‌ها حضور مستمر، رأی و نظر مردم ایران در عرصه ی انتخابات گوناگون و پای صندوق های رای نشان از درایت ،آگاهی و فهم و درک بالای این مردم دارد.
بی شک یکی از دلایل مهم دوام سیاسی و استقرار مردم سالاری دینی تعیین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی با اتکا به آرای عمومی است.
اینک که در آستانه ی فرارسیدن انتخابات دوازدهمین دوره ی ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای شهر و روستا هستیم ، بدون تردید این عرصه، میعادگاه بزرگی برای مردم ایران خواهد بود تا بار دیگر با حضور گسترده در پای صندوقهای رأی، نقش موثر خود در بسط و قوام نظام اسلامی را در کشورمان به منصه ی ظهور برسانند.
اینجانب از استادان محترم، دانشجویان عزیز و عموم ملت شریف بخصوص مردم نیک اندیش سبزوار بزرگ برای خلق حماسه ی باشکوه سیاسی در روز بیست و نهم اردیبهشت ماه، دعوت به عمل می آورم تا با شرکت فعالانه در این روز تاریخی در یکی از مقاطع سرنوشت ساز عمر نظام جمهوری اسلامی با انتخابی آگاهانه، بار دیگر عزت و سربلندی ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.
جواد حدادنیا
رئیس دانشگاه حکیم سبزواری