دومین کنفرانس بین المللی موتورها و ژنراتورهای الکتریکی روزهای ۱۰ الی ۱۱ اسفندماه با همکاری شرکت دانش بنیان ماشین های الکتریکی جوین(جمکو)  در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود.

دبیر اجرایی این کنفرانس با اعلام این خبر به روابط عمومی دانشگاه گفت: این کنفرانس با هدف تعامل بیشتر دانشمندان و محققین این دانش پرکاربرد در گرایش های مختلف حوزه مهندسی برق با کارشناسان و مدیران اجرایی صنایع برگزار می شود.

دکتر رضا روشن فکر افزود: افتتاحیه رویداد ۱۰ اسفندماه به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری و اختتامیه روز پنجشنبه ۱۱ اسفند در شرکت جمکو برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی این کنفرانس ادامه داد: سخنرانان کلیدی افتتاحیه این همایش استادانی از دانشگاه ها لورن فرانسه و تالگا شیلی خواهند بود.

عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به اینکه ۶۸ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است، اظهار داشت: پس از داوری توسط کمیته علمی کنفرانس که متشکل از اساتید دانشگاه های شریف، امیرکبیر،خواجه نصیر، شهید بهشتی و … بودند، ۴۶ مقاله جهت ارائه در کنفرانس پذیرفته شده است.  

دکتر رضا روشن فکر افزود: مقالات پذیرفته در قالب ۷ پنل علمی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۰ و ۱۱ اسفند به صورت حضوری و مجازی ارائه خواهند شد.

وی اظهار داشت: تقدیر از دو استاد پیشکسوت حوزه ماشین های الکتریکی و برگزاری ۳ کارگاه آموزشی به همت شرکت جمکو از برنامه های دیگر این کنفرانس خواهد بود.