مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم:
سیاست وزارت علوم ایجاد بسترهای لازم جهت عدالت محوری در امر ورزش است/استقبال دانشگاه های کشور از این دوره از رقابت ها بی نظیر بوده
مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم در افتتاحیه مسابقات هندبال دختران دانشگاه های کشور گفت: سیاست وزارت علوم ایجاد بسترهای لازم جهت عدالت محوری در امر ورزش در دو بخش دختران وپسران است.
دکتر محمد پورکیانی با تاکید بر ضرورت توجه به ورزش دختران در دانشگاه ها تصریح کرد: معتقدیم ورزش دختران دانشجو که مادران آینده و آینده سازان کشور هستند نیاز به توجه ویژه ای دارد.
وی ادامه داد: وزارت علوم سعی در ایجاد بسترسازی جهت اعتلای ورزش دختران دانشجو در دانشگاه ها دارد.
مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم در ادامه با اشاره به حضور۱۳ تیم ورزشی از دانشگاه های کشور در این دوره از رقابت ها افزود: حضور این تعداد تیم در این دوره رقابت ها در قالب مسابقات هندبال دختران از زمان شروع بازی ها بی نظیر بوده است.
وی تاکید کرد:امیدواریم طی این رقابت ها ضمن اینکه شاهد ارائه تکنیک ها و تاکتیک های ناب ورزشی هستیم، شاهد بروز و ظهور دوستی های پایدار و رفاقت های ماندگار و همچنین احترام به پیشکسوتان و بزرگان عرصه ورزش نیز باشیم.
دکتر پورکیانی افزود: تشکر ویژه داریم از زحمات رئیس و مسئولین ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری که زمینه برگزاری این مسابقات را با این کیفیت خوب و بالا فراهم کرده اند.
photo_2017-01-27_13-03-58