معرفی مدیریت روابط عمومی دانشگاه:
روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری در شهریور ماه ۱۳۹۳ پس از تفکیک از دفتر ریاست دانشگاه دگردیسی خود را با ساختاری تازه آغاز کرد.دراین حوزه پس از بررسی ها و شناخت نیازمندی های روز و لزوم هماهنگ سازی علم روابط عمومی با علوم روز جهانی در راستای دو رسالت عمدۀ روابط عمومی که اطلاع رسانی و افکارسنجی است؛ کارشناسی های خبر و رسانه، افکارسنجی و روابط عمومی الکترونیک با گرایش های فضای مجازی، طراحی و گرافیک، تبلیغات محیطی و تهیۀ خبرنامه شکل گرفت که هم اکنون با وجود کارشناسانی تخصصی و ورزیده در هر زمینه، مسئولیت های خود را در حد توان و به میزانی قابل قبول به انجام می رسانند.
- حیطۀ اقدامات روابط عمومی دانشگاه:
چاپ و نشر خبرنامه دانشگاه حاوی اخبار علمی، فرهنگی و …
جمع آوری اطلاعات و آمار مندرج در مطبوعات و رسانه های گروهی در ارتباط با دانشگاه و تجزیه و تحلیل آنها و نگهداری نتایج
انجام تبلیغات لازم جهت مراسم مختلف
چاپ پوستر و تراکت به مناسبت های مختلف
همکاری در امر برگزاری همایش ها ، مراسم و نشست های علمی و فرهنگی، ملی و مذهبی ویژۀ کارکنان دانشگاه
برگزاری جلسات گفت وشنود با مسئولین
تهیه تقویم سالانه
برگزاری مراسم به مناسبت ایام ا… و روزهای مذهبی
اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشتری
آگاه ساختن مردم از پیشرفت و نتایج برنامه ها و فعالیت های دانشگاه
انجام امور مربوط به دیدارها و بازدید های دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار از واحد های مختلف دانشگاه
انعکاس نظرات، پیشنهادات و انتقادات به ریاست دانشگاه
برقراری ارتباط بین ارکان سازمان مرکزی، پرسنل و سایر ادارات و ارگان ها و نهادها
تحقیق در افکار عمومی و نظرات مردم و استفاده از آنها در خط مشی سازمان
ارتباط مستمر با مطبوعات، رسانه های گروهی ، رادیو و تلویزیون جهت انعکاس اخبار و رویدادهای دانشگاه
تهیه آمار و اطلاعات از کلیه حوزه های دانشگاه به طور مستمر و انعکاس آنها به مراجع ذیربط
- معرفی حوزه روابط عمومی