شبکه تلوبیونی سربداران (تلویزیونی اینترنتی) با حضور مسئولان صداوسیما در اختتامیه جشنواره شهید غیرت به طور رسمی راه اندازی شد.

مدیر شبکه تلوبیون سربداران روز چهارشنبه به روابط عمومی دانشگاه، گفت: این شبکه تلوبیونی اولین شبکه شهرستانی غیر مرکز استان در کشور است که با رویکرد هویت بخشی بیشتر این منطقه  در مسیر اهداف انقلاب اسلامی فعال شده است.

دکتر امین کوشکی افزود: تقویت بنیان های فرهنگی و دینی منطقه، معرفی بیشتر  ظرفیت های هنری غرب خراسان رضوی  بوسیله هنرمندان برخی از رویکردهای شبکه تلوبیونی سربداران بر بستر اینترنت است.

مدیر روابط عمومی و دفتر ریاست دانشگاه حکیم سبزواری اظهار داشت: با راه اندازی شبکه تلوبیونی سربداران، بستری برای معرفی بیشتر ظرفیت های مردم  سبزوار در سطح کشور و بین المللی فراهم شده است. یکی از ویژگی های  این شبکه این است که  تمامی علاقمندان در سراسر کشور یا خارج کشور می توانند برنامه های آن را مشاهده کنند.

مدیر شبکه سربداران گفت: این شبکه متعهد به پخش روزانه ۲ ساعت برنامه  شده که بدین منظور برنامه های مورد نظر تهیه  و برای صدا و سیما ارسال  می شود و این برنامه ها به صورت تکرار و بازپخش در طول ۲۴ ساعت برای علاقمندان از طریق همین درگاه اینترنتی  قابل نمایش است.

دکتر کوشکی افزود: از ماههای گذشته  آرشیوی از فعالیت  های رسانه ای شهرستان ایجاد و همچنین فیلم های کوتاه و مستندهایی از دیار سربداران در تلوبیون به نمایش گذاشته می شود.

وی ادامه داد:  فعالیت تلوبیون در سبزوار با مدیریت دانشگاه حکیم است که  دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری سبزوار نیز در راستای مسئولیت های اجتماعی خود از این رویداد حمایت می کنند.

دکتر کوشکی افزود: دانشگاه حکیم سبزواری به نمایندگی از شورای فرهنگ عمومی شهرستان مدیریت این مجموعه بر عهده  گرفته که  لازم است در مسیر راه اندازی شبکه تلوبیونی سربداران  از تلاش های فرماندار، امام جمعه و نمایندگان مجلس نیز تقدیرو تشکر  شود.