آیین تجلیل از رئیس سابق  و شروع به کار “ دکتر علی اصغر علوی رئیس جدید این دانشکده صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،  این آیین  صبح امروز با حضور  دکتر عبدالرحیم عسکری معاون اداری مالی دانشگاه و دکتر رحیمه پورخاندانی مدیر دفتر ریاست و جمعی از اعضای هیات علمی و مسوولان این دانشکده برگزار شد.

SONY DSC

دکتر  عسکری  ضمن تقدیر از فعالیت های ارزنده دکتر رستگار پویانی در مقام ریاست دانشکده علوم پایه، اظهار داشت:  دکتر رستگار در جایگاه ریاست دانشکده علوم پایه ، مدیریی کوشا، دلسوز و خلاق بود و خدمات بسیارارزنده ای در طول مدت ریاست خود در این دانشکده ایفا کرد.

معاون ادرای مالی دانشگاه با اشاره به اینکه دکتر رستگار از جمله مدیرانی بود که با روحیه ای مصمم و   پرتلاش  در جایگاه ریاست دانشکده علوم پایه موفق و موثر عمل کرد، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

وی همچنین با تبریک به دکتر علوی؛ رئیس جدید دانشکده علوم پایه  از وی به عنوان فردی با سابقه ی علمی و اجرایی بسیار خوب نام برد و تصریح کرد: امیدواریم دکتر علوی در جایگاه ریاست دانشکده علوم پایه همچون گذشته موفق و موثر باشد.SONY DSC

در ادامه مدیر دفتر ریاست دانشگاه نیز روحیه همکاری به همراه  جدیت، متانت و صبوری را از جمله ویژگی های مدیریتی دکتر رستگار برشمرد و گفت: دکتر رستگار در در مدت مدیریت  خود  در جایگاه ریاست دانشکده  در جهت پیشبرد اهداف دانشکده علوم پایه همواره و با تمام توان تلاش کرد.

دکتر پورخاندانی ایجاد محیطی صمیمی بین اساتید و کارکنان دانشکده و رضایت دانشجویان را از جمله نتایج مدیریتی دکتر رستگار دانست و برای ایشان آروزی موفقیت کرد.

دکتر رستگار پویانی نیز با تشکر از رئیس دانشگاه، مسئولین و اعضای هیات علمی دانشکده فضای صمیمی، همدلی  و نشاط در بین اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده را از جمله مواردی دانست که در موفقیت دانشکده در عرصه علمی و آموزشی در چند سال گذشته نقش مهمی داشته است.SONY DSC

رئیس سابق دانشکده علوم پایه در پایان با آرزوی موفقیت برای دکتر علوی اظهار امیدواری کرد روند رو به رشد دانشکده با ریاست و مدیریت ایشان تداوم یابد.

دکتر علوی رئیس جدید دانشکده علوم پایه در این جلسه ضمن تشکر ویژه از زحمات ریاست سابق دانشکده، تصریح کرد: امیدوارم با تعامل و آرامش بتوانیم زمینه ارتقا و رشد هر چه بیشتر دانشکده علوم پایه را فراهم سازیم.SONY DSC

گفتنی است در پایان این جلسه از زحمات دکتر اسکندر پویانی قدردانی شد و دکتر علی اصغر علوی به عنوان رئیس جدید دانشکده معرفی گردید.