قابل توجه پذیرفتهشدگان کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ دانشگاه حکیم سبزواری
ضمن عرض تبریک قبولی در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه و با آرزوی موفقیت به اطلاع میرساند که ثبت نام در دانشگاه حکیم سبزواری در دو مرحله به شرح ذیل صورت می پذیرد.
۱- ثبت نام اینترنتی(موقت)
مرحله اول ثبتنام ورودیهای کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ از روز یکشنبه ۱۳/۰۶/۱۴۰۱ لغایت چهارشنبه ۱۶/۰۶/۱۴۰۱ بهصورت غیرحضوری از طریق پرتال دانشجویی انجام میگیرد.
۲- ثبت نام قطعی (ارائه اصل مدرک تحصیلی)
نحوه ارائه اصل کلیه مدارک پذیرفتهشدگان به صورت حضوری از یکشنبه ۲۷/۰۶/۱۴۰۱ لغایت شنبه ۰۹/۰۷/۱۴۰۱ توسط آموزش دانشکده مربوطه انجام می گیرد.
ثبت نام اینترنتی :
پذیرفتهشدگان ملزم هستند جهت تکمیل اطلاعات به لینک زیر مراجعه نمایند :
https://pooya.hsu.ac.ir/educ/registration/index.php
برای ورود ، نام کاربری (شماره داوطلبی) و رمز ورود (کدملی) است.
*نکته: دانشجویان محترم متقاضی خوابگاه در هنگام ثبت نام اینترنتی تیک گزینه متقاضی خوابگاه را فعال نمایند.شماره تماس کارشناسان خوابگاه ها( ۴۴۰۱۲۵۹۹ دانشجویان آقا-۴۴۰۱۲۵۸۱ دانشجویان خانم)
مدارک لازم جهت بارگذاری:
۱- دانشنامه یا گواهینامه موقت مقطع کارشناسی مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل مقطع کارشناسی قید شده باشد. (تاریخ فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی حداکثر ۳۱/۰۶/۱۴۰۱ می تواند باشد و همچنین دانشجویان سال آخر می توانند به صورت موقت گواهی معدل و تاریخ فارغالتحصیلی ارسال نمایند (این گواهی حداکثر تا ۳۰/۰۷/۱۴۰۱ معتبر است).
تبصره : بدیهی است داوطلبانی که دارای شرایط معدل و تاریخ فارغالتحصیلی اعلام شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور نباشند، ثبتنام آنان لغو خواهد شد.
۲- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارکنان دولت
تبصره : کارکنان سازمان های دولتی می بایست نامه موافقت با ادامه تحصیل را از سازمان مربوطه اخذ و ارائه نمایند و همچنین معلمین نیز چنانچه متعهد به خدمت به وزارت آموزش و پرورش می باشند می بایست فرم موافقت با ادامه تحصیل را جایگزین مدارک تحصیلی ارائه نمایند .
۳- اصل شناسنامه جهت رویت.
۴-کارت ملی جهت رویت.
۵- مدرک تعیین کننده وضعیت نظام وظیفه، پذیرفتهشدگانی که فاقد کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت موقت یا دائم میباشند، ملزم هستند برای اخذ معافیت تحصیلی از طریق پورتال دانشجویی درخواست های آموزشی اقدام نمایند.
۶- سهمیه مربیان : ارائه موافقت با ادامه تحصیل از دانشگاه محل خدمت.
۷- پرداخت هزینه صدور کارت دانشجویی از طریق پرتال دانشجویی
۸- انتخاب واحد درسی پذیرفتهشدگان پس از اتمام ثبت نام اینترنتی و ارائه اصل مدارک تحصیلی توسط دانشکده مربوط انجام خواهد شد .
۹- شروع کلاسها در نیمسال اول از روز شنبه ۲۷/۰۶/۱۴۰۱ خواهد بود. کلاس های درس به صورت حضوری برگزار خواهد شد.