دکتر جواد حدادنیا در جلسه ای که به منظور قدردانی از دبیران، عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری بیست و پنجمین سمینار جبر برگزار شده بود: گفت: نتایج مثبت تمرکز زدایی، استقلال دادن به دانشکده ها و اعتماد کردن به نیروهای جوان و با تجربه در این سمینار به خوبی دیده شد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته رویکرد مدیریتی دانشگاه با نگاهی قیم منشانه و دلسوزانه بر روی عملکرد بخش های مختلف دانشگاه از جمله دانشکده ها نظارت داشت افزود: این تفکر باعث می شد که هنگام برگزاری همایش و سمیناری تمامی ارکان دانشگاه درگیر شده و اینگونه هزینه بسیاری به دانشگاه تحمیل می شد از طرفی کیفیت برگزاری همایش و مراسم در حد مطلوب نبود.

SONY DSC

رئیس بیست و پنجمین سمینار  رویکرد تمرکززدایی  و دادن استقلال به دانشکده ها مهمترین دستاورد اداری مدیریت دانشگاه در دو سال اخیر عنوان کرد و  ادامه داد:  در این رویکرد به دانشکده اختیار انجام کارها و دادن مسئولیت به نیروهای جوان و توانمند تازه نفس داده می شود و اینگونه نشاط و پویایی و انگیزه به نیرو های تازه داده می شود و نیروهایی زبده و کارآمد ساخته می شوند.

وی تصریح کرد: این رویکرد در همایش آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی آغاز شد و در بیست و پنجمین سمینار جبر به بار نشست.

دکتر حدادنیا عنوان داشت: حال خوشحالیم که دانشکده ریاضی به عنوان مجری برگزاری سمینار بدون دخالت و نظارت دیگر ارکان و مدیران دانشگاه توانست به طرز مطلوبی این همایش را برگزار کند.

وی با تاکید بر اینکه باید به جوانان اعتماد کرد اگر نیروی جوانی و تجربه در کنار یکدیگر داشته باشیم کارهای ما به خوبی پیش خواهد رفت خاطر نشان کرد: دانشکده ریاضی و سایر دانشکده های دانشگاه پتانسیل هایی بالایی را چه از نظر اعضای هیات علمی کارآمد و چه از نظر بحث اجرایی دارند و امیدواریم در آینده نزدیک در هر ماه یک سمینار و سخنرانی و همایش ملی در دانشکده های دانشگاه داشته باشیم.

وی در خاتمه افزود:برگزاری این سمینار کار ارزشمندی بود که به نحو احسنت انجام شد و از زحمات و تلاش تمامی دست اندرکاران همایش قدردانی می کنم.

گفتنی است در ابتدای این جلسه دبیر سمینار و  رئیس دانشکده ریاضی دانشگاه دبیران علمی و اجرایی سمینار در صحبت هایی ضمن تشکر از حمایت های مدیریت دانشگاه  گزارشی کوتاه از روند برگزاری همایش را ارائه کردند.

در پایان این جلسه  با اهداء لوح تقدیر  از دست اندکاران علمی و اجرایی سمینار تجلیل شد.



SONY DSC