مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه در گفتگو با روایط عمومی اعلام کرد: فرآیند ارزیابی از عملکرد مدرسان در  دانشگاه حکیم سبزواری کاملاً محرمانه است

دکتر امیرحسین کیذوری با اشاره به اینکه برخی از دانشجویان بر این باورند که ارزیابی از طریق پورتال دانشجویی منجر به افشای نظرات آنها می شود و مدرسان به نظرات آنها دسترسی دارند، اعلام کرد: فرآیند ارزیابی از عملکرد مدرسان و اساتید دانشگاه  کاملاً محرمانه است.

SONY DSC

    دکتر کیذوری  افزود: کاربرگ های ارزیابی ارسال شده به پورتال  بدون مشخصات دانشجو می‏ باشد از طرفی سیستم ارزشیابی به گونه‏ ای طراحی شده است که اطلاعات مربوط به کاربرگ های تکمیل شده توسط دانشجویان در هر درس، به صورت یکجا در بانک اطلاعاتی ذخیره شده و دسترسی به نظرات تک تک دانشجویان برای هیچ شخصی حتی برای کارشناسان مدیریت نظارت و ارزیابی و مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه (مرکز کامپیوتر) امکان پذیر نمی باشد.

 وی ادامه داد: همچنین  مدرسان تنها می توانند میانگین نمره ارزیابی خود در هر درس را مشاهده نمایند. بر این اساس، تا زمانی که نمره آزمون پایان نیمسال دانشجویان توسط مدرس امضای دیجیتال نشده باشد، امکان مشاهده نتیجه ارزیابی برای مدرسان، مدیران گروه و معاون آموزشی فراهم نمی‏ شود.

مدیر نظارت و ارزیابی  دانشگاه خاطر نشان کرد: دانشجویان عزیز می­ توانند با اطمینان کامل نسبت به محرمانه بودن این اطلاعات، در ارزیابی از کیفیت عملکرد آموزشی مدرسان خود مشارکت نمایند.

گفتنی است  در حال حاضر فرایند ارزیابی در چهار هفته پایانی هر ترم برگزار می گردد.