سرمربی تیم هندبال  دختران دانشگاه حکیم سبزوای با ابراز رضایت از روند تمرینات شاگردانش در اردوی مقدماتی بازی های هندبال دختران دانشگاه های کشو، گفت: بازیکنان تیم مصمم به استفاده از شرایط میزبانی هستند و تیم ما انگیزه زیادی برای پیروزی دارند.

الهه نظری  درباره شرایط تیم  دختران دانشگاه، گفت:  با توجه به استقبال خوبی که در این دوره از این بازی ها شده است و حضور تیم های خوب و صاحب عنوان  دختران هندبالیست ما کار سختی در پیش دارند.

وی ادامه داد: مسابقات این دوره به خاطر شرایط  تقریبا نزدیک تیم ها جذابیتش بالا رفته است و به هیچ عنوان نتایج تیم ها برابر هم قابل پیش بینی نیست.

مربی تیم هندبال دختران دانشگاه حکیم سبزواری  در ادامه به  زمان محدودی که تیم برای آمادگی جهت  شرکت در مسابقات هندبال دختران کشور داشت، اشاره و افزود: سعی بر این شد  در این زمان کم بیشتر بر روی کارهای تاکتیکی و سرعتی بازیکنان کار شود.

نظری وجود بازیکنان سرعتی و با انگیزه را از جمله ویژگی های تیم دانشگاه برشمرد و عنوان داشت: امیدواریم  با تلاش و همت دختران هندبالیست دانشگاه و حمایت و روحیه ای که مسئولین و تماشاگران به تیم تزریق خواهند کرد، بتوانیم  نتیجه خوبی را در این دوره از رقابت ها بدست آوریم و در جمع سه تیم برتز مسابقات قرار بگیریم.