معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از اختصاص بودجه تکمیلی جهت اتمام پروژه آمفی تئاتر هزارو صد نفره دانشگاه حکیم سبزواری و افتتاح این پروژه به عنوان پروژه محوری استان در هفته دولت خبر داد.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی، مهندس شریفی مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با همراهی معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار ظهر امروز از پروژه آمفی تئاتر ۱۱۰۰ نفره بازدید و روند تکمیل این پروژه را مطلوب ارزیابی کرد.

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به نگاه ویژه دولت شهید خدمت به توزیع عادلانه اعتبارات استانی، گفت: در هفته دولت ۱۴۰۳، هفت پروژه بزرگ و محوری در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

دکتر خدایی اظهار داشت: سالن آمفی تئاتر ۱۱۰۰ نفره دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان بزرگترین پروژه وزارت علوم در استان و یکی از هفت پروژه  محوری استان در هفته دولت به بهره برداری خواهید رسید.

 دکتر خدایی با تاکید بر اینکه دانشگاه حکیم سبزواری از نظر زیرساخت های عمرانی شرایط فوق العاده خوبی دارد، اظهار داشت: این فضای خوب عمرانی حاصل مدیریت و درایت مدیران شایسته و مسئولان این دانشگاه است.

 وی با تاکید براینکه افتتاح پروژه های عمرانی بزرگی مانند این پروژه، نقش موثری در توسعه منطقه ای و شهرستان، توزیع عادلانه و برابر امکانات و ایجادخودباوری دارد، ادامه داد:  با افتتاح این پروژه، دانشگاه حکیم سبزواری پیوند جدی‌تری با بدنه اجتماعی خود نه در سطح استان و منطقه بلکه در سطح ملی برقرار می کند و میزبان بسیاری از رویدادهای ملی خواهد بود.