به منظور توسعه همکاری‌ها نشست مشترک رئیس دانشگاه و رئیس پردیس علم و فناوری سبزوار  با نمایندگان بنیاد برکت در غرب خراسان رضوی برگزار شد.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با تأکید بر نقش مهم سازمان های حمایتی از واحدهای فناور از حمایت های این بنیاد از شرکت های پردیس فناوری قدردانی کرد و افزود: امیدواریم با حمایت‌های بنیاد برکت بتوانیم بر اشتغالزایی و توسعه فناوری و نوآوری و کسب و کارهای فناورانه قدم برداریم.

در این نشست دکتر رضایی رئیس پردیس علم و فناوری سبزوار به ارائه گزارش در خصوص جذب اعتبار از بنیاد برکت برای شرکت های فناور پردیس پرداخت و گفت: سال گذشته ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات به فناوران و نوآوران پردیس از سوی بنیاد برکت پرداخت شد.

رئیس پردیس علم و فناوری سبزوار بر گسترش همکاری های دوجانبه تاکید کرد و گفت: امیداریم با رایزنی های صورت گرفته در سال جاری بتوانیم تسهیلات بیشتری از بنیاد برای شرکت‌های پردیس علم وفناوری جذب کنیم.

آقای سالاری و خانم صالحی نمایندگان بنیاد برکت غرب خراسان رضوی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از تسهیلات و همکاری های مشترک دوجانبه از آمادگی بنیاد جهت حمایت های مالی از کسب و کارهای مولد و طرح‌های دانش محور و واحدهای فناور خبر دادند.