هفتصد و نود و سومین جلسه هیات رئیسه دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هفتصد و نود و سومین جلسه هیات رئیسه دانشگاه عصر روز یکشنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.
در ابتدای جلسه، آقای دکتر سید جواد خاتمی، مسوول محترم نهاد نمایندگی رهبری،  با اشاره به حضور پر شکوه ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا  در سراسر میهن اسلامی و ابراز شکر گزاری، برگزاری انتخابات سالم و اخلاق محور را مایه تحکیم نظام و باز نگری عملکرد دولت ها خواند.وی ضمن آرزوی توفیق برای دولت دوازدهم، بقای همراه با عزت نظام اسلامی ایران را آرزو نمود.
سپس، آقای دکتر حدادنیا، رئیس محترم دانشگاه با اشاره به حضور حداکثری ملت شریف ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پیروزی با قاطعیت دولت اعتدال را گواه آری گفتن آحاد ملت به اعتدال، عقلانیت و تدبیر دانستند و از همه مسوولان، کارکنان محترم  و خانواده محترم شان و دانشجویان گرامی به خاطر حضور در محل اخذ آراء مستقر در دانشگاه و تجربه شرکت در یک رویداد عظیم اجتماعی در کنار یکدیگر  و در محل دانشگاه به عنوان مصدر علم و فرهنگ جامعه قدردانی نمود. رییس دانشگاه ضمن آرزوی توفیق برای رئیس جمهور منتخب،این پیروزی را به همه مردم شریف ایران تبریک گفت.
سپس و در راستای بررسی دستور کار جلسه، برنامه پیشنهادی بودجه سال ۱۳۹۶ دانشگاه بررسی و با اعمال تصحیحاتی به تصویب رسید که تعیین کننده میزان هزینه کرد مراکز مختلف هزینه، خواهد بود.
همچنین بازه تعطیلات تابستانی دانشگاه پیشنهاد شد و مقرر گردید آخرین روز کاری دانشگاه قبل از این تعطیلات روز ۲۱ تیر ماه باشد و پس از آن دانشگاه در روز ۲۸ مرداد ماه کار خود را از سر بگیرد.
دبیر جلسات هیات رئیسه دانشگاه در ادامه گفتگو با روابط عمومی افزود: علاوه بر موارد مذکور چند مورد دیگر از دستور کار بررسی و مصوب گردید که پس از ابلاغ به حوزه های مربوط به عنوان ضوابط اجرایی دانشگاه قابل اجرا می باشند.