یازدهمین همایش بزرگ آشنایی با رشته های تحصیلی در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی و دفتر ریاست دانشگاه حکیم سبزورای گفت: همزمان با ایام انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه حکیم سبزواری با برگزاری همایش بزرگ آشنایی با رشته های تحصیلی این دانشگاه، میزبان داوطلبان کنکور و والدین آنها خواهد .

دکتر امین کوشکی با اعلام اینکه این همایش به منظور کمک به داوطلبان شهرستان های دیار سربداران جهت انجام بهترین انتخاب برگزار می شود، افزود: در این همایش که با حضور روسای دانشگاه های شهرستان، اعضای هیات علمی و مشاوران مجرب و مطرح کنکور برگزار خواهد شد، مهم ترین و به روزترین اطلاعات لازم درخصوص رشته های تحصیلی به شرکت کنندگان و خانواده های آنها ارائه خواهند شد.

وی اظهار داشت: معرفی آینده شغلی رشته های تحصیلی برای داوطلبان و خانواده های آنها و تشریح و ارائه مهم ترین مؤلفه های مورد نیاز برای انتخاب هر یک از این رشته ها توسط مشاوران مطرح شهرستان از جمله بخش های این همایش است.

مدیر روابط عمومی و دفتر ریاست دانشگاه حکیم سبزورای با اشاره به اینکه این همایش به صورت کاملا رایگان برگزار می شود، اظهار داشت: همایش بزرگ آشنایی با رشته های تحصیلی روز پنجشنبه ۱۵ شهریورماه ساعت ۹ صبح در تالار استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار خواهد شد.

گفتنی است جهت تسهیل در رفت و آمد داوطلبان گرامی و خانواده ها، سرویس ایاب و ذهاب از ساعت ۸/۳۰ تا ۹صبح از میدان فهمیده به سمت دانشگاه برقرار خواهد بود.