همزمان با هفته بسیج و با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار،  فرماندهان نیروی مقاومت سپاه، حوزه بسیج ادارات شهرستان و مسولان دانشگاه حکیم سبزواری همایش تقدیر از  بسیجیان نمونه ادارات شهرستان سبزوار برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در این مراسم گفت: حضور بسیجیان در عرصه های مختلف سبب پیشرفت و ارتقای کشور خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، احمد برادران ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارمندان بسیجی نمونه در دانشگاه حکیم سبزواری با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه ها قابلیت حضور دارد اظهارداشت: تکر بسیجی تنها صرف حضور در میدان های نظامی نیست.

وی با بیان اینکه حضور بسیجیان در عرصه های مختلف و موفقیت های انها ثابت کرده است که این تفکر الگوی برتر برای پیشرفت است تصریح کرد : با اشاعه این فرهنگ در کشور می توان آینده را تضمین کرد.

برادران با بیان اینکه امینت ایران در یکی از نا امن ترین مناطق دنیا مرهون رشادت های بسیجیان و نیروی دفاعی کشور است عنوان کرد: حضور نیروهای نظامی و انتظامی امروزه کم ترین امکان را برای ایجاد نا امنی در ایران را از تکفیری ها و تروریست ها گرفته است.

فرماندار سبزوار در ادامه با بیان اینکه توفیقات دولت در عرصه های بین المللی مرهون قدرت نظامی ایران است خاطر نشان کرد: تمامی مسئولین باید تفکر بسیجی را نصب العین خود قرار داده و با این روحیه در فضای کار حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به این موضوع که مدل مدیریتی بسیجی توانستیم از بحران ها ابتدای انقلاب عبور کنیم تاکید کرد: در حال حاضر نیز با این الگو می توان از فشار های اقتصادی عبور کرده و با جنگ نرم دشمن به مقابله بپردازیم.

 در ابتدای این مراسم حجت الاسلام خاتمی مسول دفتر نهاد رهبری دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: شجره طیبه بسیج یک شاخص جدی برای معرفی انقلاب به جهان است که با ولایت مداری، ایثار و از خودگذشتگی موجب رشد انقلاب شد.
وی ادامه داد: هیچ عاملی جز روحیه انقلابی مردم برای رشد انقلاب نبود که با تفکر و روحیه بسیجی در همه عرصه ها چون دفاع مقدس از مرز و بوم ایران اسلامی دفاع کردند و با این تفکر به جهان معرفی شدند.

مسول دفتر نهاد رهبری دانشگاه حکیم سبزواری یادآور شد: تقوا، ایمان، اعتقاد به باورهای دینی، بصیرت سیاسی و حضور در صحنه های انقلاب از ویژگی های بارز بسیج است.

گفتنی است در پایان این مراسم از کارمندان نمونه بسیجی ادارات سبزوار با حضور مسولان شهرستان تقدیر شد.