دکتر لورا اسپینادل Laura P. Spinadel معمار، نویسنده و طراح شهری به عنوان عضو هیات علمی وابسته دانشکده ی معماری و شهرسازی دانشگاه حکیم سبزواری معرفی شد .

رئیس دانشکده ی معماری و شهرسازی جناب آقای دکتر حسن استاجی با اشاره به اینکه ایشان از طراحان شاخص معاصر در زمینه طراحی مجتمع های دانشگاهی و پروژه های شهری است گفت: وی به درخواست همکاری دانشگاه حکیم سبزواری پاسخ مثبت داد و از این پس به عنوان عضو هیات علمی وابسته با دانشگاه همکاری خواهد داشت.

دکتر اسپینادل اولین زنی است که در سال ۲۰۱۴ مفتخر به دریافت نشان طلای حلقه افتخار دانشگاه اقتصاد و بازرگانی وین شده است. و در سال ۲۰۱۵ مفتخر به دریافت نشان معماری شهر وین شد.

جوایز و افتخارات دیگر دریافت شده توسط لورا اسپینادل عبارتند از: جایزه Ernst A. Plischke 2014 ، جایزه طراحی شهری Otto Wagner Az W PSK 1998 ، جایزه هنرمند برجسته برای گرایش های تجربی در معماری BMUK 1989.

لازم به ذکر است نامبرده از دوسال پیش به عنوان عضو هیات تحریریه ی مجله ی بین المللی Studies of Architecture, Urbanism and Environmental Sciences Journal  با دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه حکیم سبزواری در حال همکاری می باشد.

جهت استفاده از تجربیات بین الملی دکتر اسپینادل، انجام پروژه های مشترک تحقیقاتی، برگزاری نشست ها و کارگاههای علمی در این همکاری علمی- پژوهشی در نظر گرفته شده است.