رئیس دانشگاه  حکیم سبزواری در پیامی سالگرد حماسه ۱۶ آذر و روز دانشجو را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت، متن این پیام به شرح زیر است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۶ آذر ماه نماد آزادگی، وارستگی و استکبار ستیزی دانشجویان مسلمان ایران زمین است، ‌روزی که اتفاقات مهمی به دست دانشجویان رقم خورد، اتفاقاتی که در تعالی سرنوشت کشور ما و  رهایی از استبداد و وابستگی نقش ویِژه ای داشت.
بی شک دانشجویان نقش وجدان بیدار را در هر جامعه ای بر عهده دارند و روز دانشجو نیز روز تبلور و طلوع اندیشه‏، علم‏ آموزی و حقیقت‏ جویی است.
دانشجویان ایران عزیز امروزه  و در راستای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تدبیرهای امید بخش دولت محترم  به عنوان مهمترین سرمایه ی انسانی کشور در  جهت توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … حرکت پرشتابی را  در آغاز کرده اند و افق های روشنی را در تبیین جایگاه شایسته ایران عزیز در جهان پیش رو دارند.
اینجانب ضمن تکریم و بزرگداشت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای دانشجو، موفقیت همه دانشجویان تلاشگر و مومن ایرانی به خصوص دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری را از خداوند متعال خواهانم.
 
دکترجواد حدادنیا
۱۵آذرماه یک هزارو سیصدونودوشش