باسمه تعالی
همکاران ارجمند و گرامی،

با کمال افتخار و ادب، فرارسیدن روز کارمند را به تمامی شما عزیزان که با تلاش و همت خود، ستون‌های محکم دانشگاه حکیم سبزواری را تشکیل داده‌اید، تبریک عرض می‌نمایم.

هر روزی که از کنار هم بودن و همکاری با شما می‌گذرد، بیشتر به ارزش والای کار و تعهدی که از سوی شما در راستای پیشرفت و ارتقای دانشگاه ارائه می‌شود، پی می‌برم. شما با دقت، پشتکار و مسئولیت‌پذیری مثال‌زدنی خود، نه تنها در انجام وظایف شغلی خود سربلند و موفق بوده‌اید، بلکه با روحیه‌ای خلاق و همدلانه، همواره در بهبود محیط کار و تقویت همبستگی جمعی نقش مؤثری ایفا کرده‌اید.

دانشگاه حکیم سبزواری به داشتن کارکنانی چون شما که هر یک با تخصص، تعهد و اخلاق حرفه‌ای، در راستای رسیدن به اهداف والای این مجموعه تلاش می‌کنید، می‌بالد. بدون شک، موفقیت‌ها و دستاوردهای این دانشگاه بدون حضور ارزشمند شما ممکن نبود.

در این روز فرخنده، ضمن ارج نهادن به تمامی تلاش‌های شما، آرزو می‌کنم که همواره در مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای، با سلامت، شادکامی و موفقیت همراه باشید. باشد که همچنان با همکاری و همراهی یکدیگر، آینده‌ای روشن‌تر و پرثمرتر برای دانشگاه حکیم سبزواری بسازیم.

با احترام و سپاس بیکران
امین کوشکی
مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری