بسم الله الرحمن الرحیم

«‌برگزاری انتخابات در کشور، از افتخارات جمهوری اسلامی است» رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)

از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، مردم ایران اسلامی همواره در آوردگاه‌های دفاع از کیان میهن و آرمان های نظام جمهوری اسلامی حضور پرمعنا داشته اند، در این میان حضور افتخار آفرین و مشارکت چشمگیر در صحنه انتخابات های گوناگون، مُشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و ایادی استکبار جهانی بوده است.
حضور پرشور مردم عزیز ایران اسلامی و جامعه دانشگاهی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات این کشور است و یکبار دیگر ولایتمداری و تعهد مردم غیور میهن را به اثبات رساند.
بدون تردید این حماسه حضور، بیعتی دوباره با آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و رهنمود های مقام معظم‌ رهبری(مدظله العالی) بود و صحنه هایی بی نظیر از ذلت و خواری دشمنانی را به نمایش گذاشت که در تلاش بودند با دسیسه ها و ترفندها و توطئه‌های مختلف، سدی بر سیل خروشان اراده مردم برای مشارکت در انتخابات باشند.
اینک با سلام و درود به ارواح مطهر شهیدان به خصوص شهدای خدمت به نمایندگی از جامعه دانشگاهی حضور یکایک شما را در این حماسه ملی ارج نهاده و ضمن تبریک به منتخب ملت جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان برای ایشان در خدمت به آحاد جامعه ایران عزیز آرزوی توفیق می نمایم.
دکتر محمد علی زنگنه اسدی
رئیس دانشگاه حکیم سبزواری