دکتر جواد حدادنیا رئیس دانشگاه  حکیم سبزواری در پیامی از زحمات کلیه همکاران و عوامل اجرایی شهرستانی در امر برگزاری کنکور سراسری سال ۹۵ در این دانشگاه تقدیر و تشکر نمودند.
 
متن پیام رئیس دانشگاه حکیم سبزواری بدین شرح است:
 

بسمه تعالی

خدا را شاکریم که بار دیگر همت والا و تلاش بی دریغ همه همکاران و عوانل اجرایی شهرستانی موجب گردید آزمون سراسری ۹۵  همچون سه سال گذشته در کمال نظم، آرامش و سلامت برگزار گردد.

بی شک برگزاری منظم و دقیق این میعادگاه بزرگ علمی کشور کاری بسیار حساس و خطیر است به ویژه اینکه دانشگاه ما به عنوان یکی از بزرگترین پایگاه های علمی شرق کشور مسئولیت اجرای کلیه آزمون های غرب خراسان رضوی  را بر عهده داشت و یکی از دو حوزه اصلی استان در برگزاری این آزمون بود.

لذا بر خود لازم می دانم از مساعی ارزشمند و مسئولیت پذیری همه همکاران سختکوش بخش های مختلف بویژه بخشهای آموزش و حراست و سایر کارکنان در امر برگزاری و همچنین همکاران خدوم آموزش و پرورش شهرستان، این رقابت بزرگ ملی تقدیر و تشکر نمایم. بدون شک همکاری خالصانه و دلسوزی همه شما عزیزان موجب دلگرمی مسئولین دانشگاه در دستیابی به قله رفیع علمی و پویایی هر چه بیشتر در توسعه کمی و کیفی خدمت رسانی به جوانان و آینده سازان این مرز و بوم  خواهد بود .

از درگاه خداوند متعال سربلندی و موفقیت روز افزون همه را خواستارم.

جواد حدادنیا

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری