چهارمین همایش بزرگ معرفی رشته های دانشگاهی  و انتخاب رشته ۱۶ مردادماه در  دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می‌شود.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم در گفتگو  با روابط عمومی دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه حکیم سبزواری پس از برگزاری موفق سه دوره از همایش معرفی رشته های دانشگاهی در سال های اخیر، امسال نیز میزبان دانش آموزان و خانواده های آنان در چهارمین همایش بزرگ  معرفی رشته های  دانشگاهی است.
دکتر بهمن کروجی افزود: در این همایش ضمن ارائه ی اصول و نکات بسیار کلیدی انتخاب رشته ی موفق توسط مشاورین ارشد این حوزه و اساتید مجرب، رشته های انشگاهی در سه گروه آموزشی به صورت تخصصی توسط اساتید دانشگاه معرفی می شوند.
وی با تاکید بر اینکه اعلام نتایج کنکور سراسری و مهلت انتخاب رشته به عنوان یکی از حساس ترین انتخاب های پیش روی جوانان  است، افزود: با توجه به اهمیت بسیار زیاد انتخاب رشته و تاثیری  که این  فرایند در آینده  جوانان دارد، به همه دانش آموزانی که در کنکور مجاز به انتخاب رشته شده اند  توصیه  می کنیم که  فرصت شرکت در این همایش مفید و  استفاده  از تجارب اساتید و مشاورین برجسته شهرستان را از دست ندهند .
دکتر کروجی با یادآوری این مطلب که دانش‌آموزان می‌توانند به همراه خانواده خود در این همایش شرکت کنند، عنوان کرد: این همایش روز دوشنبه ۱۶ مرداد از ساعت ۹ صبح در تالار اجتماعات استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزورای برگزار خواهد شد.