کانون بسیج اساتید سبزوار عنوان کانون اساتید برگزیده استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱ را کسب کرد.

 در مراسم بزرگداشت روز ملی بسیج اساتید که با حضور دکتر بذرافشان، رئیس سازمان بسیج اساتید استان خراسان رضوی، معاونین سازمان و روسای دانشگاه های استان خراسان رضوی از جمله دکتر زنگنه اسدی رئیس دانشگاه حکیم سبزواری به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار شد، کانون بسیج اساتید سبزوار به عنوان کانون اساتید برگزیده استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱ معرفی و تقدیر شد.

 در این ارتباط لوح تقدیری به امضای دکتر بذرافشان، رئیس سازمان بسیج اساتید استان خراسان رضوی رسیده که در آن آمده است:

استاد فرزانه فرهیخته بسیجی جناب آقای دکتر امین کوشکی

 مسول محترم کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار

 شجره طیبه بسیج به عنوان نیروهای متعهد و انقلابی برخواسته از انقلاب اسلامی و منظومه فکری امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همواره حافظ پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و در این مسیر متعالی همه ظرفیت‌های علمی دانشگاهی و اجتماعی خودش را در راه بست و تحکیم گفتمان انقلاب اسلامی در نیل به تحقق تمدن نوین اسلامی به کار می‌گیرد.

  اینک در سالروز شهادت مجاهد نستوه و الگوی استاد تراز انقلاب اسلامی شهید دکتر مصطفی چمران برای خود لازم می دانیم از زحمات خالصانه و اهتمام ویژه جنابعالی در مدیریت کانون بسیج اساتید و کسب عنوان کانون برتر سال ۱۴۰۱ تقدیر نموده و توفیق روز افزون شما را از درگاه احدیت مسئلت می نماییم.

  امید در پرتو استعداد الهی و عنایت حضرت بقیه الله الاعظم() تحت رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) همواره و در تمامیشئون زندگی و ایفای خدمت خالصانه موفق و موید باشید.