کسب نخستین مدال برای کاروان ورزشی دختران دانشجوی دانشگاه در دومین روز از سیزدهمین المپیاد دانشجویان کشور:
فاطمه برزنونی دانشجوی دانشگاه حکیم سبزواری  در رشته  دو میدانی مقام سوم کشور را از آن خود کند.

دانشجوی دانشگاه حکیم سبزواری در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور توانست در  ماده دوی ۱۰۰ متر رشته دوومیدانی مقام سوم و مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کند.

مسئول ورزش بانوان دانشگاه حکیم سبزواری با اعلام این خبر به روابط عمومی دانشگاه، گفت: در دومین روز از برگزاری سیزدهمین المپیاد ورزشی دختران دانشجو، فاطمه برزنونی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری توانست درماده دوی ۱۰۰ متر  در مصاف با رقیبان خود مقام سوم و مدال برنز این رقابت ها را کسب کند.

مریم بلالی  تصریح کرد: برزنونی با رکورد ۱۳ ثانیه پس از دانشجویان دانشگاه اصفهان و خواجه نصیر در جایگاه سوم این رقابت ها قرار گرفت.

 وی ادامه داد: از حدود  دو هزار و ۵۰۰ دانشجوی دختر که از ۱۲۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی کشور در سیزدهمین المپیاد ورزشی دختران دانشجوی کشور حضور دارند حدود  ۲۵۰ ورزشکار در رشته های دو میدانی این مسابقات با رقیبان خود به رقابت می پردازند.

مسئول ورزش بانوان دانشگاه حکیم سبزواری در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه با کسب این مقام کاروان ورزشی دختران دانشجوی دانشگاه شروع خوبی را در این رقابت ها رقم زد.

بلالی با اشاره به  آمادگی خوب کاروان ۳۰ نفره ورزشکاران دختر دانشجوی دانشگاه  در این رقابت ها افزود: امیدواریم این شروع خوب با کسب مدال های رنگارنگ توسط سایر ورزشکاران تیم های ورزشی دانشگاه ادامه یابد.

گفتنی است سیزدهمین المپیاد دانشجویان دختر ۲۸ تیرماه تا پنجم مردادماه و المپیاد پسران نیز از یازدهم مرداد تا ۲۰ مرداد به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود که مسابقات بخش دختران در هشت رشته والیبال، بسکتبال، فوتسال، تنیس روی میز، دوومیدانی، شنا، تکواندو و بدمینتون و بخش پسران در رشته های مزبور و نیز کشتی آزاد و فرنگی است.