مدیر دفتر ارتباط با صنعت و همکاری های بین المللی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: چهارمین کنفرانس ملی صنعت سیمان و افق پیش رو با برگزاری دو نشست با نمایندگان شرکت های خارجی و دانشگاه ها و شرکت های داخلی حاضر در همایش به کار خود پایان داد.

دکتر غلامعلی فرزی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه افزود: در نشست نخست که با حضور نمایندگان شرکت های خارجی حاضر در کنفرانس و نمایشگاه صنعت سیمان و افق پیش رو برگزار شد ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف همایش، راهکارهای همکاری موثر دوجانبه بین دانشگاه حکیم سبزواری و شرکت های بین المللی بررسی شد. 

وی افزود: در نشست دوم که با حضور نمایندگان دانشگاه ها و مجموعه های داخلی حاضر در کنفرانس برگزار شد، حاضران به بیان پیشنهادات و راهکارهای خود در جهت برگزاری هر چه بهتر این همایش در سال های آینده پرداختند.

گفتنی است چهارمین کنفرانس ملی صنعت سیمان و افق پیش رو با حضور مسئولین وزارت صنعت و معدن و تجارت، وزارت علوم و جمعی از استادان، پژوهشگران و فعالان عرصه سیمان کشور با مدیریت علمی دانشگاه حکیم سبزواری و همکاری سیمان لار سبزوار و ماهنامه سیمان در سالن همایش های رازی تهران صبح روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه افتتاح شد.

 در این دوره از کنفرانس ۸۲ مقاله به دبیرخانه ارسال شده بود که برگزاری  ۹ عنوان سخنرانی و کارگاه، برگزاری نشست ” الگوهای مشارکت دانشگاه‌ها در توسعه صنعتی کشور” با حضور مدیرکل ارتباط و صنعت وزارت علوم و تحقیقات فناوری و برپایی نمایشگاه قابلیت‌ها و توانایی شرکت‌های داخلی و خارجی در حوزه صنعت سیمان از جمله برنامه های این کنفرانس بود.