گرامیداشت هفته تربیت بدنی

همزمان با هفته تربیت بدنی(۲۶ مهر الی ۲ آبان ماه)، جمعی از مسئولان دانشگاه با حضور در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و دیدار با مسئولان و دانشجویان دانشکده، از زحمات و تلاش ایشان در بسط و توسعه ورزش و خصوصاً ورزش همگانی در دانشگاه تجلیل و تقدیر نمودند.

***

DSC00422(FILEminimizer)

.

دکتر جواد حدادنیا، در ابتدا ضمن تبریک این هفته، از محیط صمیمی و دوستانه دانشکده که لازمه ورزش و تحرک است، تقدیر نمود و با اشاره به امکانات نسبتاً مناسب این دانشکده در مقایسه با سایر دانشکده های دانشگاه، ابراز امیدواری کرد که توسعه ورزش همگانی در تمامی آحاد جامعه و خصوصاً خانواده بزرگ دانشگاه حکیم سبزواری اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان فراگیر شود.

رئیس دانشگاه با تأکید بر به روز کردن تجهیزات ورزشی مورد نیاز دانشجویان افزود:

” باید در بحث امکانات و تجهیزات مورد نیاز به سمت مدرن کردن و استفاده از ابزار و وسایل کارآمد حرکت کنیم و در این مسیر تعامل دستگاه سازنده با دستگاه بهره بردار اهمیت خاصی دارد.”

دکتر حدادنیا توسعه ورزش در بین دانشجویان را یکی از مهمترین عوامل پر کردن اوقات فراغت یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که معضلات و مشکلات اجتماعی -فرهنگی با ورزش کردن به حداقل برسد.

***

DSC00423(FILEminimizer)

.

رئیس دانشکده تربیت بدنی نیز ضمن ابراز تشکر از حضور ریاست و سایر مسئولان دانشگاه در این دانشکده، نفس ورزش کردن و تحرک و پویایی را در تقویت جسم و روان افراد و افزایش بهره وری و کارآیی بسیار سازنده توصیف کرد.

دکتر محمد رضا حامدی نیا، دانشکده تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری را به خاطر سطح بالای علمی و پژوهشی اساتید آن و امکانات و تجهیزات نسبتاً مطلوبش از بهترین ها در سطح اول کشور برشمرد و با اشاره به تحقیقات، پژوهش ها، چاپ کتب و ارائه مقالات علمی، پژوهشی از طرف اساتید دانشکده (که نسبت ۳ به ۱ دارد)، ابراز امیدواری کرد که این امر تداوم داشته و باعث اعتلای نام دانشگاه در سطح کشور شود.

همچنین در این جلسه آقایان دکتر معین فرد و حسینی کاخک از اساتید دانشکده در خصوص مشکلات و کمبودهایی که در تجهیز اماکن ورزشی مورد نیاز دانشجویان و نیز آزمایشگاه ها وجود دارد توضیحاتی ارائه نمودند که رئیس دانشگاه نیز با اذعان به کمبود اعتبارات مالی، وعده رفع این مشکلات را در حد وسع و توان دانشگاه دادند.