1- مشخصات فردی:
نام: سکینه
نام خانوادگی: محبی امین
رشته تحصیلی: برنامه ریزی درسی
گروه آموزشی: علوم تربیتی
آدرس محل کار: دانشگاه حکیم سبزواری
پست الکترونیک: mohebiamin2010@gmail.com
2- تحصيلات دانشگاهي:
مقطع تحصيلي |
رشتـه |
دانشگاه محل تحصيل |
تاريخ شروع |
تاريخ پايان |
کارشناسی |
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی |
فردوسی مشهد |
1381 |
1385 |
كارشناسي ارشد |
مدیریت آموزشی |
فردوسی مشهد |
1385 |
1387 |
دكتري |
برنامه ریزی درسی |
فردوسی مشهد |
1387 |
— |
3-تجربیات آموزشي:
رديف |
نامدانشگاه
|
تاريـخ |
|
شروع |
پايان |
||
1 |
دانشگاه بیرجند |
1387 |
1387 |
2 |
دانشگاه فردوسی مشهد |
1388 |
1391 |
3 |
دانشگاه حکیم سبزواری |
1387 |
ادامه دارد |
4- امتیازات ویژه:
1- رتبه اول فارغ التحصیلان کارشناسی رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی سال 1385
2- رتبه اول فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی سال 1387
5- تجربیات پژوهشي:
1 |
طرح پژوهشی |
طرح ارزشيابي عملکرد کارکنان |
دانشگاه فردوسي مشهد تیر1386 |
2 |
طرح پژوهشی |
طرح تدوین سند ملي آموزش وپرورش در بخش تربيت ديني و اخلاقي دانش آموزان |
دانشگاه فردوسي مشهد شهريور 1386 |
3 |
طرح پژوهشی |
طرح تدوين سند استاني آموزش و پرورش خراسان رضوی |
آموزش و پرورش خراسان رضوی اسفند 1386 |
4 |
طرح پژوهشی |
طرح تالیف کتابهای کمک آموزشی جهت مدارس |
سازمان آتش نشانی مشهد1389 |
5 |
طرح پژوهشی |
طرح بررسي وضعيت اشتغال فارغ التحصيلان مجتمع آموزش کشاورزي شهيد هاشمي نژاد مشهد |
مجتمع آموزش کشاورزي شهيد هاشمي نژاد مشهد مرداد 1386 |
6 |
مقاله علمی- پژوهشی |
بررسی وضعیت تدریس خلاق در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد |
مجله ی ایرانی آموزش در علوم پزشکی 1392 |
7 |
مقاله علمی- پژوهشی |
جایگاه هوش های چند گانه در مجلات رشد |
مجله ی پژوهش های آموزش و یادگیری دانشگاه شاهد1392 |
8 |
مقاله علمی- پژوهشی |
عوامل فرهنگی موثر بر تدریس خلاق از دیدگاه استادان دانشکده پرستاری و مامایی مشهد |
مجله ی پژوهش در برنامه ی درسی اصفهان 1392 |
9 |
مقاله علمی- ترویجی |
ارزیابی کیفیت درونی برنامه درسی دوره ی آموزش مجازی دانشگاه فردوسی مشهد |
دوفصلنامه ی افق توسعه آموزش پزشکی1388 |
10 |
مقاله علمی- ترویجی |
تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ی ابتدایی بر حسب سازه الگوی مصرف |
فصلنامه مطالعات فرهنگی-دفاعی زنان و خانواده 1389 |
11 |
مقاله همایشی |
رویکرد بوم شناسی به اصلاحات برنامه درسی |
همایش تحولات بنیادین در نطام بر نامه درسی ایران 1389 |
12 |
مقاله همایشی |
بررسی آسیب شناسی فرهنگی دانشجویان غیر بومی دانشگاه فردوسی مشهد |
اولین همایش خانواده،دانشجو و دانشگاه1387 |
13 |
مقاله همایشی |
The Ecological view in Curriculum Reforms: role Teacher’s Emotions |
3rd world conference on educational sciences2010 |
14 |
مقاله همایشی |
بررسی جایگاه اشتغال زنان از منظر اسلام |
همایش نقش فرهنگی اجتماعی زن در قران 1385 |
15 |
مقاله همایشی |
ارزیابی آموزش کارکنان بر مبنای مدل CIPP |
کنفرانس بین المللی مدیران آموزش1387 |
16 |
مقاله همایشی |
بازنمایی های خام: نقطه عطف آموزش فلسفه به کودکان |
همایش انجمن فلسفه ی تعلیم و تربیت ایران 1392 |
17 |
مقاله همایشی |
بررسی فرصتها و چالشهای دوره های مجازی آموزش کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال 1388 با استفاده از الگوی CIPP |
همایش کاربرد یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی1388 |
18 |
مقاله جشنواره ای |
نقش تدریس خلاق در آموزش عالی |
سومین جشنواره ی آموزش دانشگاه فردوسی مشهد 1388 |
19 |
مقاله جشنواره ای |
جایگاه دروس مجازی در برنامه های درسی |
دومین جشنواره ی آموزش دانشگاه فردوسی مشهد1387 |