به ‌نام خداوند جان و خرد

قابل توجه پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1403 دانشگاه حکیم سبزواری

 ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه حکیم سبزواری و آرزوی موفقیت برای ایشان به اطلاع می‌رساند مراحل و شرایط ثبت نام به شرح زیر می باشد:

 

1- ثبت نام اینترنتی(موقت) مرحله اول ثبت‌ نام ورودی‌های کارشناسی ارشد سال 1403 از روز شنبه 1403/06/17 لغایت شنبه 1403/06/24 به‌صورت غیرحضوری از طریق پرتال دانشجویی انجام می‌گیرد.

2- ثبت نام قطعی (ارائه اصل مدارک) ارائه اصل کلیه مدارک پذیرفته‌شدگان به صورت حضوری از روز یکشنبه 1403/07/01 لغایت سه شنبه 1403/07/10در دانشکده های مربوطه انجام می گیرد.

مرجع اصلی اطلاع رسانی اداره ی پذیرش و ثبت نام  دانشگاه حکیم سبزواری  همین اطلاعیه می باشد.

 

((لینک ثبت نام اینترنتی))

(به زودی فعال خواهد شد.)
( نام کاربری=شماره داوطلبی /// رمز ورود=کدملی)

این اطلاعیه به روزرسانی می شود…

مدارک لازم جهت ثبت نام:

۱- دانشنامه یا گواهینامه موقت مقطع کارشناسی مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل مقطع کارشناسی قید شده باشد. (تاریخ فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی حداکثر 1403/06/31 تواند باشد و همچنین دانشجویان سال آخر می توانند به صورت موقت گواهی معدل و تاریخ فارغ‌التحصیلی ارسال نمایند که اعتبار این گواهی تا تاریخ 1403/09/30 می باشد و می بایست تا قبل از این تاریخ اصل مدرک تحصیلی را تحویل نمایید).

تبصره : بدیهی است داوطلبانی که دارای شرایط معدل و تاریخ فارغ‌التحصیلی اعلام شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور نباشند، ثبت‌نام آنان لغو خواهد شد

2- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارکنان دولت

تبصره : کارکنان سازمان های دولتی می بایست نامه موافقت با ادامه تحصیل را از سازمان مربوطه اخذ و ارائه نمایند و همچنین معلمین نیز چنانچه متعهد به خدمت به وزارت آموزش و پرورش می باشند می بایست فرم موافقت با ادامه تحصیل را جایگزین مدارک تحصیلی ارائه نمایند .

3- اصل شناسنامه جهت رویت.

4-اصل کارت ملی جهت رویت.

5- مدرک تعیین کننده وضعیت نظام وظیفه: کپی کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت موقت یا دائم (اصل کارت تعیین کننده نظام وظیفه جهت رویت)  و پذیرفته‌شدگانی که فاقد کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت موقت یا دائم می‌باشند، ملزم هستند برای اخذ معافیت تحصیلی از طریق پورتال دانشجویی، درخواست های آموزشی اقدام نمایند و مدرک اخذ شده را تحویل دهند.

6- تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی (مقطع کارشناسی و کاردانی مخصوص دارندگان کارشناسی ناپیوسته : که دانشجو می بایست دریافت و به دانشگاه تحویل دهید.(راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی)

6- سهمیه مربیان : ارائه موافقت با ادامه تحصیل از دانشگاه محل خدمت.

7-  پرداخت هزینه صدور کارت دانشجویی از طریق پرتال دانشجویی.

8- انتخاب واحد درسی پذیرفته‌شدگان پس از اتمام ثبت نام اینترنتی و ارائه اصل مدارک تحصیلی توسط دانشکده مربوط انجام خواهد شد .

9- – شروع کلاسها در نیمسال اول از روز یکشنبه 1403/07/01 می‌باشد که نحوه برگزاری کلاس ها به صورت حضوری خواهد بود.

اطلاعات تماس با کارشناسان آموزش دانشکده ها

دانشکده نام و نام خانوادگی شماره تماس
دانشکده جغرافیا و علوم محیطی آقای دکتر جمال آبادی 05144013802
دانشکده ادبیات و علوم انسانی آقای قادری 05144013604
دانشکده الهیات و معارف اسلامی خانم بهزاد 05144013738
دانشکده علوم ورزشی آقای یار احمدی 05144012755
دانشکده ریاضی آقای دکتر استاجی 05144013672
دانشکده علوم پایه خانم دکتر افضلی 05144013505
دانشکده مهندسی آقای مقدم 05144012797
دانشکده برق و کامپیوتر خانم فاطمه دولت آبادی 05144012845
دانشکده مهندسی نفت و پتروشیمی خانم آذین 05144012854
دانشکده معماری و شهرسازی خانم دولت آبادی و مولوی 05144013714- 05144013711