به نام خداوند جان و خرد
قابل توجه پذیرفتهشدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1403 دانشگاه حکیم سبزواری
ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه حکیم سبزواری و آرزوی موفقیت برای ایشان به اطلاع میرساند مراحل و شرایط ثبت نام به شرح زیر می باشد:
1- ثبت نام اینترنتی(موقت) مرحله اول ثبت نام ورودیهای کارشناسی ارشد سال 1403 از روز شنبه 1403/06/17 لغایت شنبه 1403/06/24 بهصورت غیرحضوری از طریق پرتال دانشجویی انجام میگیرد.
2- ثبت نام قطعی (ارائه اصل مدارک) ارائه اصل کلیه مدارک پذیرفتهشدگان به صورت حضوری از روز یکشنبه 1403/07/01 لغایت سه شنبه 1403/07/10در دانشکده های مربوطه انجام می گیرد.
مرجع اصلی اطلاع رسانی اداره ی پذیرش و ثبت نام دانشگاه حکیم سبزواری همین اطلاعیه می باشد.
( نام کاربری=شماره داوطلبی /// رمز ورود=کدملی)
فرم های ثبت نامی
این اطلاعیه به روزرسانی می شود…
مدارک لازم جهت ثبت نام:
۱- دانشنامه یا گواهینامه موقت مقطع کارشناسی مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل مقطع کارشناسی قید شده باشد. (تاریخ فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی حداکثر 1403/06/31 تواند باشد و همچنین دانشجویان سال آخر می توانند به صورت موقت گواهی معدل و تاریخ فارغالتحصیلی ارسال نمایند که اعتبار این گواهی تا تاریخ 1403/09/30 می باشد و می بایست تا قبل از این تاریخ اصل مدرک تحصیلی را تحویل نمایید).
نمونه فرم کارشناسی و گواهی معدل
تبصره : بدیهی است داوطلبانی که دارای شرایط معدل و تاریخ فارغالتحصیلی اعلام شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور نباشند، ثبتنام آنان لغو خواهد شد.
2- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارکنان دولت
تبصره : کارکنان سازمان های دولتی می بایست نامه موافقت با ادامه تحصیل را از سازمان مربوطه اخذ و ارائه نمایند و همچنین معلمین نیز چنانچه متعهد به خدمت به وزارت آموزش و پرورش می باشند می بایست فرم موافقت با ادامه تحصیل را جایگزین مدارک تحصیلی ارائه نمایند .
3- اصل شناسنامه جهت رویت.
4-اصل کارت ملی جهت رویت.
5- مدرک تعیین کننده وضعیت نظام وظیفه: کپی کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت موقت یا دائم (اصل کارت تعیین کننده نظام وظیفه جهت رویت) و پذیرفتهشدگانی که فاقد کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت موقت یا دائم میباشند، ملزم هستند برای اخذ معافیت تحصیلی از طریق پورتال دانشجویی، درخواست های آموزشی اقدام نمایند و مدرک اخذ شده را تحویل دهند.
6- تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی (مقطع کارشناسی و کاردانی مخصوص دارندگان کارشناسی ناپیوسته : که دانشجو می بایست دریافت و به دانشگاه تحویل دهید.(راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی)
6- سهمیه مربیان : ارائه موافقت با ادامه تحصیل از دانشگاه محل خدمت.
7- پرداخت هزینه صدور کارت دانشجویی از طریق پرتال دانشجویی.
8- انتخاب واحد درسی پذیرفتهشدگان پس از اتمام ثبت نام اینترنتی و ارائه اصل مدارک تحصیلی توسط دانشکده مربوط انجام خواهد شد .
9- – شروع کلاسها در نیمسال اول از روز یکشنبه 1403/07/01 میباشد که نحوه برگزاری کلاس ها به صورت حضوری خواهد بود.
اطلاعات تماس با کارشناسان آموزش دانشکده ها
دانشکده | نام و نام خانوادگی | شماره تماس |
دانشکده جغرافیا و علوم محیطی | آقای دکتر جمال آبادی | 05144013802 |
دانشکده ادبیات و علوم انسانی | آقای قادری | 05144013604 |
دانشکده الهیات و معارف اسلامی | خانم بهزاد | 05144013738 |
دانشکده علوم ورزشی | آقای یار احمدی | 05144012755 |
دانشکده ریاضی | آقای دکتر استاجی | 05144013672 |
دانشکده علوم پایه | خانم دکتر افضلی | 05144013505 |
دانشکده مهندسی | آقای مقدم | 05144012797 |
دانشکده برق و کامپیوتر | خانم فاطمه دولت آبادی | 05144012845 |
دانشکده مهندسی نفت و پتروشیمی | خانم آذین | 05144012854 |
دانشکده معماری و شهرسازی | خانم دولت آبادی و مولوی | 05144013714- 05144013711 |